کد خبر: ۱۵۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱
استاندار فارس:

ظرفیت های حوزه خیرین در استان فارس بالقوه نشده است

علی رغم تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، توانایی و انگیزه خیرین استان، متأسفانه آن طور که باید از ظرفیت ایشان استفاده نشده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمدهادی ایمانیه  استاندار فارس در دومین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از حضور باشکوه و حماسه آفرین مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدا قدردانی کرد.

وی  برآیند و نتیجه جلسات و تأمین امکانات در حوزه ورزش را، افزایش تعداد ورزشکاران استان عنوان کرد و افزود: علی رغم تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، توانایی و انگیزه خیرین استان، متأسفانه آن طور که باید از ظرفیت ایشان استفاده نشده است.

ایمانیه با اشاره به عدم تکمیل پروژه‌های ملی ورزشگاه پارس و سالن ۶۰۰۰ نفری شهید سلیمانی، از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گلایه کرد و افزود: با وجود دستورات مکرر شخص محترم وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل این شرکت توان و اراده کافی برای اتمام پروژه‌های ورزشی ندارد.

استاندار فارس  ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان، لیست پروژه‌های تکمیل نشده را همراه با ارائه‌ی راه‌های اتمام آنها تهیه و گزارش کند.

نماینده عالی دولت در فارس، بر لزوم تدوین آئین نامه حمایت از مدال آوران استان در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: مدیرکل امور شهری استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان، بخشنامه‌ای مشترک تهیه و به شهرداران ابلاغ نمایند؛ تا میزان فعالیت شهرداری‌ها توسط سازمان ورزش استان رصد و شهردارانِ فعال در این حوزه به عنوان الگو معرفی شوند.

وی استفاده دوطرفه از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها را منجر به جهش ورزش استان دانست و افزود: هر هفته با میزبانی یکی از دستگاه‌های استان، برنامه ورزش همگانی در شیراز اجرا می‌شود؛ لذا اطلاع رسانی خوب، لازمه انجام درست این کار است.

ایمانیه با اشاره بر اینکه همه‌ی سازمان‌های استان مکلف هستند، حداقل یک تیم ورزشی برای کارکنان خود تشکیل داده و از آنان حمایت کنند، تصریح کرد: بانوان محور جامعه هستند و با جِدّیت پیگیر مسائل ورزشی بانوان هستیم. تعدادی از باغات و پارک‌های استان برای ورزش بانوان آماده می‌شود. وی گفت: با همکاری بسیارخوب سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری شیراز، امکانی برای ورزش بانوان ایجاد شده، اما متأسفانه در امر اطلاع رسانی، خوب عمل نشده است.


انتهای پیام/ف

منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان