کد خبر: ۱۵۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مطرح کرد:

شیراز خانه دوم عمانی هاست

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان گفت:شیراز خانه دوم عمانی‌هاست و برای حل مشکلات توسعه اقتصادی فارس و عمان تلاش می‌کنیم
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» خادمی، مدیر کل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس با اشاره به سوابق و تجارب رازقی در مدیریت اتاق بازرگانی استان فارس، این انتخاب را فرصت بسیار مناسبی برای توسعه و گسترش روابط اقتصادی و تجاری استان فارس و کشور با کشور عمان دانست.

رازقی  ضمن برشمردن برخی اقدامات اخیر خود در راستای تسهیل در مبادلات مالی فی مابین اتباع متردد کشور عمان به ایران،به منظور ایجاد بسترهای مناسب در این زمینه ابراز امیدواری نمود.

خادمی نیز با اشاره به رویکردهای اخیر دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس مبنی بر  فعال سازی کارگروه دیپلماسی اقتصادی ، به تشریح برخی سیاست‌های این دفتر در حوزه بهره‌برداری از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج و اتباع خارجه در مقوله جذب سرمایه‌گذاری و همچنین فعال سازی واحد های تولیدی راکد و نیمه فعال از محل منابع خارجی پرداخت.

در این دیدار در خصوص جذب سرمایه‌گذاران عمانی برای اجرای پروژه‌های اقتصادی، افزایش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور و همچنین برگزاری مجامع تجاری و نمایشگاه‌های محصولات تولیدی استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان