کد خبر: ۱۵۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس:

یک خَیّر کشوری حامی ۴ هزار و ۶۰۰ فرزند معنوی در فارس شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از حمایت ۴ هزار و ۶۰۰ فرزند معنوی توسط حامی و خَیّر برجسته کشوری در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس روز دوشنبه با بیان اینکه در حوزه اکرام ایتام و با همراهی و همدلی خیرین شاهد اتفاقات خوبی هستیم، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌هایی است که نیکوکاران با همراهی و استقبال خوبشان در آن مشارکت دارند.

موصلی ادامه داد: خیرین در این طرح می توانند با میزان و زمان انتخابی خودشان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کنند.

مدیرکل امداد فارس اعلام کرد: یکی از حامیان برجسته کشوری که حامی ۸۰۰ فرزند است؛ هفته گذشته با ۲۰۰ نفر از فرزندان معنوی خود دیدار کرد که در همین جلسه سه هزار و ۸۰۰ فرزند جدید را نیز تحت حمایت خود قرار داد و با اهدا کارت هدیه به کلیه فرزندان معنوی خود ، بورسیه تحصیلی فرزندان نخبه خود را بر عهده گرفت.

وی اضافه کرد: این خیر و حامی علاوه بر واریز ماهانه در امور دیگری همچون نذورات قربانی، جهیزیه، مسکن و ... نیز فرزندان خود را همراهی می کند.

موصلی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان فارس ۱۲۹ هزار حامی، حمایت از ۳۰ هزار فرزند معنوی خود را بر عهده دارند که در طول یازده ماه گذشته بالغ بر ۱۶۳میلیارد تومان مساعدت از این طریق و با نیت رسیدگی به این فرزندان در فارس جمع آوری شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان