کد خبر: ۱۵۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
معاون شهرداری شیراز:

روزانه ۱۱ هزار افطاری ساده در شیراز توزیع می‌شود

معاون شهرداری شیراز گفت: در طرح افطاری ساده هر شب با ۱۱ هزار وعده افطاری در ۱۱ مرکز از روزه‌داران، زائرین و مسافرین نوروزی پذیرایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،محمدعلی چوبینی معاون شهرداری شیراز گفت: در طرح افطاری ساده هر شب با ۱۱ هزار وعده افطاری در ۱۱ مرکز از روزه‌داران، زائرین و مسافرین نوروزی پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده در شهر شیراز، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب در مناطق مختلف شهر شیراز به‌صورت گسترده، افطاری ساده میان شهروندان، زائرین و مسافرین نوروزی توزیع می‌شود.

چوبینی گفت: در طرح افطاری ساده هر شب با ۱۱ هزار وعده افطاری در ۱۱ مرکز از روزه‌داران، زائرین و مسافرین نوروزی پذیرایی می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همچنین از ایجاد چند پایگاه سیار در توزیع افطاری ساده در سطح شهر خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه تمرکز مکان‌های توزیع تا پایان تعطیلات نوروز بر محوریت مناطق مرکزی و گردشگری شهر است، اما در روزهای آتی برخی مراکز با تغییر مکان و برخی به‌صورت سیار، میان روزه‌داران توزیع افطاری خواهند داشت.

چوبینی همچنین ترویج شعائر دینی و ایجاد فضای رمضانی در سطح شهر را از جمله اهداف اجرای طرح افطاری ساده عنوان کرد و از عموم شهروندان شیراز، مسافرین و زائرین نوروزی برای حضور در مراکز توزیع افطاری دعوت کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان