کد خبر: ۱۵۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در گفتگو با شیرازه:

برای معیشت مردم دو «طرح فجر تا فطر» و«مزرعه تا سفره» اجرا شد

مدیر کل دفترهماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس گفت: طرح فجر تا فطر در دو مرحله در استان در حال اجراست.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،مرتضی شریفی ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: طرحی بنام «فجر تا فطر» داریم که این طرح از دهه فجر تا عید سعید فطر ادامه دارد و مجری این طرح فروشگاه‌های تعاونی و زنجیره ای است.

وی افزود:درواقع ۳۴ قلم از کالاهای اساسی در این طرح از ۵ درصد تا ۳۰ درصد تخفیف دارد که در برخی از فروشگاه‌ها میزان درصد بیشتری به آن تعلق می‌گیرد.

شریفی تصریح کرد:طرح «مزرعه تا سفره»که توسط یک سری ورث منتخب شهرداری و تعاون روستایی  اقلام گوشتی را به قیمت کمتر در دیگر جاهات عرضه خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد:نمایشگاهی داشتیم که یک سری اقلام مورد نیاز خانواده از جمله خرما، گوشت قرمزمنجمد، گوشت مرغ منجمد و برنج که از قبل عید نوروز درحال توزیع است و در طول ماه مبارک رمضان توسط فروشگاه‌های منتخب و زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

شریفی با اشاره به قیمت‌های اقلام برای مصرف کننده گفت: قیمت مرغ در فروشگاه‌ها به قیمت ۴۴۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد که البته چندین کامیون یخچال‌دار جهت ارائه خدمات به مردم در اقصی نقاط شهر برای توزیع مرغ منجمد مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد:گوشت منجمدبه قیمت ۱۵۵۰۰۰ هزارتومان،برنج هندی کیلویی ۳۵۰۰۰ هزارتومان و شکر۲۲۰۰۰ هزار تومان می‌باشد.

این مقام مسئول در پایان به اشاره به اینکه اگر مردم از قیمت ، کیفیت کالا ها ، گران فروشی و کم فروشی مشکلاتی را دارند با سامانه 124 تماس بگیرندگفت:شیرینی فروشی ها هم بر اساس بخشنامه اتاق اصناف نباید وزن جعبه شیرینی را  حساب کنند مخصوصا در ایام ماه مبارک رمضان که مردم زولبیا و بامیه میخرند و درصورتی که حساب شود کم فروشی بوده و با سامانه تماس بگیرند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان