کد خبر: ۱۵۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تا انحلال شورای اسلامی شهر رونیز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا جمعه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را از ورزش شروع می‌کنیم.

ورزشکار آباده‌ای در راه مسابقات موی تایلند

 ستایش نعمت‌الهی ملی‌پوش ارزنده موی تای کشور و دارنده مدال نقره کشوری از باشگاه استاد ذاکری، ۱۳  اردیبهشت جهت حضور در رویداد جهانی موی تای ۲۰۲۳ عازم تایلند می‌شود.

فعال شدن شورای فضای مجازی در فارس

 استاندار فارس از آغاز فعالیت شورای فضای مجازی این استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط در چهار بخش تولید محتوا، رصد آسیب‌ها، آموزش و جنگ سایبری خبر داد.

نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس

 برخی شأن دانشجو را در حد زینت‌المجالس خود دانسته و به نشاندن آنان بر سر سفره افطاری خود اکتفا نموده‌اند تا شاید از پاسخگویی عملکرد خود به آنان در امان بمانند!

جریمه ۲۶ میلیاردی یک محتکر در شیراز

 مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک محتکر لوازم یدکی خودرو در شیراز به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

شورای اسلامی شهر رونیز منحل شد !

به دلیل عدم حضور دو نفر از اعضای شورا و از رسمیت افتادن جلسات و عدم وجود عضو علی‌البدل حکم انحلال شورای رونیز توسط مراجع ذیربط صادر شد،بر اساس قانون ،عملکرد شهرداری رونیز زین پس تحت نظارت فرمانداری استهبان و استانداری فارس خواهد بود.

هیچ عذری برای مانع تراشی در اجرای قانون جامع حد نگار در فارس پذیرفتنی نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به رویکرد همسوی قوه قضاییه و قوه مجریه در اجرای این قانون جامع حدنگار، هیچ عذری در ایجاد مانع جهت انجام مطلوب این فرآیند در سطح این استان پذیرفتنی نیست.

دستگیری پزشک جعلی در داراب

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب از دستگیری پزشک جعلی که در فضای مجازی اقدام به درمان سرطان، قندخون، روماتیسم و... می‌کرد پس از شکایات مردمی، خبر داد.

بوستان ۱۱۰۰ هکتاری کوه نور در شیراز ساخته می‌شود

 شهردار شیراز گفت: برای ساماندهی محور گردشگری شمال کلانشهر شیراز بوستان تفریحی و جنگلی کوه نور با مساحت ۱۱۰۰ هکتار در محدوده شهرداری منطقه سه، ساخته می‌شود.

برداشت ۲۵ هزار تن گیاه دارویی در فارس

 رئیس کمیته گیاهان دارویی جهاد کشاورزی فارس گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار اراضی زیر کشت گیاهان دارویی در استان وجود دارد که سالانه ۲۵ هزار تن محصول از این اراضی برداشت می‌شود.

کارگران نقش کلیدی در رشد تولید و مهار تورم دارند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: برای ارتقای منزلت کار و کارگر در جامعه، الگوسازی از کارگران نمونه و نخبه صورت پذیرد.

افتتاح کتابخانه آرشام سرایداران

پنجاه و یکمین کتابخانه روستایی استان فارس به نام «شهید آرشام سرایداران» از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به بهره‌برداری رسید، این کتاب‌خانه در روستای کفترک از توابع بخش مرکزی شیراز واقع است.

لزوم مشارکت تمامی قشر‌های بسیج در خدمت رسانی تخصصی به مناطق محروم 

فرمانده سپاه فجر بر لزوم مشارکت اقشار مختلف بسیج در طرح‌های خدمت‌رسانی تخصصی به‌ویژه در مناطق محروم فارس، تاکید کرد.

۱۹۸۷ نفر برای تکمیل نیروی انسانی جذب آموزش و پرورش فارس می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با اعلام اینکه ۱۹۸۷ نفر برای تکمیل نیروی انسانی بخش آموزش ابتدایی جذب آموزش و پرورش خواهند شد، گفت: متقاضیان با ۴۰ درصد آزمون و ۶۰ درصد مصاحبه وارد این فرآیند خواهند شد.

رسیدن به قله‌های پیشرفت در گرو تربیت معلمان خلاق است

استاندار فارس: بی تردید جامعه ایرانی به قله‌های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی‌یابد مگر با فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.

افتخاری دیگر برای لارستان 

ملی شدن معلم لارستانی   
                                                                                                                   
برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش، معلم لارستانی در جایگاه ملی قرار گرفت،ساره صالحی از معلمان نمونه استانی  پس از طی مراحل مصاحبه جهت معلم نمونه کشوری، با تایید دستگاه مربوطه به مقام معلم ملی در کشور دست یافت.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224


















نظرات بینندگان