کد خبر: ۱۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از ناتوانی مدیران فارس در کنترل قیمت مرغ تا دستگیری پزشک قلابی

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

انعقاد تفاهم‌نامه امنیتی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با وزارت دفاع

طی مراسمی تفاهم نامه امنیتی بین آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و شرکت صا ایران وابسته به وزارت دفاع، منعقد شد.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

کنگره بزرگداشت ۸۵۰ شهید ورزشکار استان فارس برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در دیدار شورای معاونین این اداره کل با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: استان فارس ۸۵۰ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و کنگره بزرگداشت این شهدا در راستای کنگره بزرگداشت ۵ هزار و دویست شهدای ورزشکار کشور برگزار می‌شود و برآنیم با تعامل با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این رویداد مقدس به نحوه احسن اجرایی شود.

تشییع پیکر پهلوان «خلیل عقاب»

پیکر خلیل طریقت پیما معروف به پهلوان خلیل عقاب صبح دوشنبه ( ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) با حضور جمعی از مردم و پهلوانان در زورخانه پهلوان عقاب واقع در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز تشییع شد.

پزشک قلابی در لارستان با همراهی خواهرش اقدام به کلاهبرداری می کرد!

 در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با شناسایی افراد بیمار و معرفی خود به عنوان پزشک معالج، طی تماس تلفنی با بیمار و همراه آنان به بهانه معرفی داروی مناسب مبالغ هنگفتی از آنان دریافت می‌کرده، فرد مورد نظر که با همراهی خواهرش اقدام به کلاهبرداری کردند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 متهمان تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

 از ورزش استان فارس چه خبر؟

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بازهم طلایی‌پوشان اصفهان را شکست داد تا در کورس قهرمانی بماند.

 بازی حساس و تماشایی تیم‌های رده اول و دوم لیگ برتر هندبال کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که در پایان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست با پیروزی برابر صدرنشین لیگ، دو امتیاز این بازی را به اندوخته امتیازات خود اضافه کند تا با دو بازی کمتر از سپاهان در کورس قهرمانی باقی بماند.

ساماندهی کارت‌های سوخت جایگاه‌ها/علت محدودیت عرضه بنزین سوپر در فارس

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: جمع‌آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها مطرح نیست بلکه ساماندهی آنها در هر سکو در دستور کار است.

افتتاح آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا

بخش آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص مولکولی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ساخته و تجهیز شده با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

معاون استاندار فارس رسماً استعفا داد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس رسماً استعفای خود را تقدیم استاندار فارس کرد.

کلنگ‌ ساخت کتابخانه مرکزی شیراز بر زمین خورد

در مراسمی با حضور استاندار فارس و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کلنگ ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به زمین زده شد تا فصلی جدید از رونق فرهنگ کتابخوانی در شیراز رقم بخورد.

 تاخیر در پرداخت اعتبارات، علت افتتاح نشدن آزادراه شیراز اصفهان

استاندار فارس در جلسه شورای اداری استان گفت: پروژه آزاد راه شیراز_ اصفهان که بنا بود در ماه جاری به بهره‌برداری برسد با تأخیر در پرداخت اعتبارات مواجه شد و در ماه جاری افتتاح نمی‌شود.


رونمایی «ارکستر سمفونیک شیراز» در جوار آرامگاه سعدی

آیین رونمایی «ارکستر سمفونیک شیراز» شامگاه امروز در جوار آرامگاه سعدی با اجرای قطعاتی از آهنگسازان ایران و جهان برپا می‌گردد و به مناسبت هفته بزرگداشت سعدی ورود به برنامه یاد شده رایگان و آزاد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد:

آغاز رقابت فعالان قرآنی کانون‌های مساجد فارس در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدها مّتان»

مسئولان به «روغن نرگس» کمک کنند

کارگران روغن نباتی نرگس شیراز می‌گویند: مسئولان به واحد نرگس شیراز کمک کنند تا هر چه زودتر به روز‌های اوج خود بازگردد.

 ناتوانی مدیران فارس در کنترل قیمت مرغ

در حالی که قیمت مرغ در بازار شیراز به مرز ۹۰ هزار تومان رسیده است نماینده ویژه وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان فارس از وجود رضایت عمومی مردم و تنظیم بازار مرغ سخن می‌گوید، اینجاست که باید گفت: «قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224




















نظرات بینندگان