کد خبر: ۱۵۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از موفقیت جراحان شیرازی در انجام عمل اسلیو معده، تا حمایت دادگستری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

حل معضلی به نام جولان سگ‌های ولگرد؛ آسیبی که همت جمعی مردم و مسئولان را می‌طلبد

هر چند جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و کاهش خطرات و وحشت در دل شهر وظیفه‌ای است که بر عهده مدیران شهری است، اما توجه و گوشزد این نکته به حامیان حیوانات، ضروری است که آیا جان حیوانی بلاصاحب و بعضا وحشی برایتان اهمیتی بیش از جان شهروندان و کودکی دارد که تکه‌های بدنش زیر دندان سگ‌های عظیم‌الجثه پاره پاره شد؟

لو رفتن گاراژ ضایعاتی دپوی سوخت قاچاق در مرودشت

۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان مرودشت کشف و ضبط شد.

مساله‌ای که اراده‌ای از جانب مدیران استانی برای برطرف کردن آن نیست

کمربندی شیراز، دایره مرگ

کمربندی شیراز یکی از پرتلفات‌ترین محورهای استان فارس که به قتلگاه اهالی و مسافران این استان شهره است اما دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف این استان و شیراز همواره از زیربار سرپرستی آن شانه خالی کرده‌اند.

افتخارآفرینی دختر تنیس باز دارابی 

آوا یزدانپناه نوجوان دارابی در پی مسابقات ماراتن گونه تنیس کشوری موفق به اخذ مقام سوم کشوری شد و مفتخر به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی جمهوری اسلامی مسابقات آسیایی شد.

خدمتی دیگر از پزشکان بسیجی 

 ویزیت رایگان بیماران در شهر بهمن

همزمان با هفته بسیج سازندگی ، پزشکان بسیج جامعه پزشکی شهرستان آباده با حضور در مرکز بهداشت و درمان شهر بهمن ، بیماران این شهر را بصورت رایگان ویزیت کردند.

هویت دو شهید استان فارسی شناسایی شد

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین از شناسایی هویت دو شهید استان فارسی خبر داد و گفت: اطلاعاتی که وجود دارد حاکی از این است که این شهدا طی روزهای ۱۵ و ۱۶ دیماه سال ۵۹ در دشت هویزه، همراه با شهید سید حسین علم‌الهدی و دیگر حماسه‌سازان آن عملیات بزرگ به شهادت رسیده‌اند.

مردمان شیراز را با تجمع‌های بزرگ شب‌های قدر، بدرقه شهدای شاهچراغ و شهید اسکندری باید شناخت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: مردمان شیراز را با تجمع‌های بزرگ شب‌های قدر در اماکن تاریخی و مذهبی، بدرقه شهدای شاهچراغ و شهید عبدالله اسکندری باید شناخت.

دستور استاندار فارس به جهاد کشاورزی برای حذف واسطه‌ها‌ 

استاندار فارس با اشاره به نقش موثر جهاد کشاورزی در حذف واسطه‌ها و رساندن محصول با قیمت کمتر به مردم گفت: این اقدام در راستای کمک به معیشت مردم انجام می‌شود.

حمایت دادگستری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تولید انرژی‌های پاک

رئیس کل دادگستری فارس از حمایت قضایی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید انرژی‌های پاک خبر داد.

افزایش دو برابری تولید گندم آبی در خنج

کشاورزان خنجی از آغاز فصل برداشت گندم آبی تاکنون ۱۸ هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به دو مرکز خرید تحویل داده‌اند.

مدال طلای مسابقات آسیایی توسط فرزند ممسنی

سيد شه ياد كاظمى از فرزندان ممسنى و رستم نماينده وزن منفى شصت و پنج كيلوگرم تيم ملى ساواته ايران در مسابقات كاپ اسيايى به همراه تيم ملى موفق به كسب مقام اول و طلاى قاره پهناور اسيا شد.

سفر ریاست جمهوری به فارس و چند نکته پیرامونی

تنها مدیریت شایسته مسئولان استان و نظارت مدیران ملی بر امور مدیریتی استان فارس است که می‌تواند راه را برای توسعه و پیشرفت همه جانبه این استان هموار سازد.

 هفته پهلوانی و این پرسش که زنگ زورخانه‌های فارس برای چه به صدا در نمی‌آیند؟

هفدهم شوال مصادف با ۱۸ اردیبهشت ماه  که به عنوان هفته پهلوانی در تقویم کشور مان به ثبت رسیده به عنوان یک روز تاریخی محسوب می شود اما امسال  بر خلاف سال‌های گذشته زنگ زورخانه‌های فارس که  نماد این ورزش پهلوانی  و رسم جوانمردی است به صدا در نیامد.

 موفقیت جراحان شیرازی در انجام عمل اسلیو معده بیمار پیوند قلبی

جراحان شیرازی در بیمارستان نمازی موفق به انجام عمل اسلیو معده برای بیماری که پیش از این تحت عمل پیوند قلب قرار گرفته بود، شدند.

شیراز مبدا اعزام ۳۵۰۵ زائر کعبه خواهد بود

مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: امسال فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، مبداء اعزام ۳۵۰۵ نفر از زائران بیت‌الله‌الحرام خواهد بود.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان