کد خبر: ۱۵۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از پلمپ مجتمع تجاری «نگین فارس» در شیراز تا جریمه ۴ میلیارد ریالی پزشک متخلف در شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

تامین چهار هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:تاکنون افزون بر چهار هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در فارس تامین شده است.

جریمه ۴ میلیارد ریالی پزشک متخلف در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از صدور و اجرای حکم جریمه ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریالی پزشک متخلف در شیراز که وجه اضافه بابت یک عمل جراحی دریافت کرده بود، خبر داد.

بسیج حلقه وصل امت و امام است

بهره‌برداری از ۱۵۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی در فارس

 ۱۵۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی گروه‌های جهادی استان فارس با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به بهره‌برداری رسید.

فارس پیشتاز کارهای فرهنگی در کشور

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استان فارس در کار فرهنگی در کشور پیشتاز است و آموزش و پرورش فارس همواره تعامل بسیار خوبی با دانشگاه فرهنگیان دارد.

افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز

اسدی شهردار شیراز  گفت: عملکرد شورای اسلامی در شورای ششم شیراز باعث شد که بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز در یکسال با افزایش ۳۰۰ درصدی به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

آتش‌سوزی در قبرستان ۱۰۰۰ ساله «دارالسلام»شیراز

قبرستان تاریخی وادی دارالسلام که در نزدیکی دروازه شاه داعی‌الله شیراز است دچار آتش‌سوزی شد. علت این حریق سوختن علوفه خشک‌ شده بود.

در راستای طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی

فرمانده ارشد پلیس استان از کشف محموله بزرگ  شکر احتکار شده در شهرستان مرودشت خبر داد.۲هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش شکرهای احتکار شده بود.

لغو عمل جراحی پیوند قرنیه یک بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز، از شایعه تا واقعیت
 
در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر لغو عمل جراحی پیوند قرنیه یک بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص توضیح داد.

 «مهرداد شریفی» در این باره گفت: نخستین مراجعه این بیمار به بیمارستان خلیلی، در تاریخ بیست و ششم آبان سال ۱۴۰۱ و به علت ضربه به چشم راست بوده است.

وی با بیان اینکه بیمار در آن زمان دو بار تحت عمل جراحی ترمیم چشم و شبکیه قرار می گیرد، افزود: پس از آن نیز در تاریخ‌های متعدد برای معاینه های پس از عمل به این مرکز، درمانگاه پوستچی و مطب پزشک معالج مراجعه داشته است.

خرید ۱۵۷ هزار تن گندم در فارس

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از برداشت بیش از ۴۹ هزار هکتار از مزارع گندم آبی و دیم استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۳ درصد از محصول گندم کشاورزان استان به میزان ۱۵۷ هزار تن تحویل مراکز خرید دولتی شده است.

برخورد با برهم زنندگان امنیت مردم از اولویت پلیس است

توقیف خودرو قمه کش در شیراز

روز گذشته خودرو پژو پارس در بلوار صدرا به سمت شیراز با حرکات مارپیج علاوه بر راهبندان اقدام به قمه کشی توسط سرنشین جلو کرده و باعث نگرانی شهروندان شده که توسط نیروهای پلیس بلافاصله شناسایی و توقیف شد.

دعوت دوچرخه سوار نورآبادی به اردوی تیم ملی

کوروش کریمی دوچرخه سوارنورآبادی به اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ دعوت شد.

سامانه جدید دریافت شکایات و گزارش تخلفات شورای اسلامی شهر شیراز آغاز به کار کرد

 با توجه به شعار شفافیت ،پاسخگویی و قانون‌مداری شورا، سامانه جدید دریافت شکایات و گزارش تخلفات آغاز به کار کرد و از این پس تمام درخواست‌ها و شکایات و گزارش‌های تخلفات و سو مدیریت از طریق سامانه قابل پیگیری است.

درخشش دانش آموزان دختر و پسر قرآنی شهرستان آباده در مسابقات استانی

مدیر آموزش و پرورش آباده از درخشش دانش آموزان دختر و پسر قرآنی شهرستان در مسابقات استانی خبر داد .

مجتمع تجاری «نگین فارس» در شیراز به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب شد

به دنبال اجرای طرح برخورد با هنجارشکنی و همچنین مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی، مجتمع نگین واقع در خیابان کوی وحدت شیراز پلمب شد.

امام جمعه شیراز: مدیران مسئله معیشت مردم حل را کنند.

آیت الله دژکام امام جمعه شیراز گفت: افرادی که در مدیریت‌های مختلف هستند به جای درگیری با موضوعاتی که ارزش ندارند از امکاناتی که خداوند داده و ظرفیتی که وجود دارد استفاده کنند تا مسئله معیشت مردم حل شود.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

















نظرات بینندگان