کد خبر: ۱۵۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
امام جمعه شیراز:

تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم در بدنه میانی دولت شکل نگرفته است

امام جمعه شیراز گفت: به نظر می‌رسد که در راس دولت تلاش‌های بسیار جدی برای حل مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شکل گرفته یا در حال شکل‌گیری است اما این حرکت در بدنه میانی دولت احساس نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه شیراز گفت: اینکه رئیس جمهور اگر بیان کرده که با هیچ کس عقد برادری نخوانده و اگر کسی نمی‌تواند کار کند، برود، برای این است که وی دلش می‌خواهد بدنه اقتصادی دولت در اطاعت از رهبری حرکت کند و مردم هم حس کنند که دولت دارد زحمت می‌کشد.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: این مسیر باید طی شود و مدیران بیش از چیزی که مشاهده می‌شود در این زمینه زحمت بکشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: در جبهه جنگ اقتصادی زمانی پیروز می شویم که حرکت دولت و ملت به هم بپیوندد، همانگونه که در خرمشهر وقتی حاکمیت با ملت بود، پیروز شدیم و عین همان قضیه هم اینجا خواهد شد و مردم آماده و پای کار هستند و مدیران باید حرکت را سامان دهند.

آیت الله دژکام افزود: در کنار جبهه اقتصادی، جبهه دیگری که در مقابل ما شکل گرفته یک جنگ بسیار پیچیده فرهنگی است که باید حواسمان به این جبهه نیز باشد و در عین اینکه در جبهه اقتصادی تلاش می کنیم از جبهه فرهنگی هم غافل نباشیم.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نظامی که بر علیه ایران اسلامی به راه انداخت، شکست خورد و ملت آبرومندانه پیروز شد و امروز به ویژه جوانان ما نباید از دو جبهه جنگ دیگر اقتصادی و فرهنگی غافل باشند چرا که جنگ تمام نشده است و این جنگ زمانی تمام می‌شود که صاحب اصلی این حرکت بیاید.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعا پیروزی در این جنگ توکل، ایستادگی و مقاومت می‌خواهد اما مطمئن هستیم که پیروز می‌شویم.

آیت الله دژکام اظهارکرد: امروز جنگ اقتصادی را مردم با تمام وجود حس می‌کنند، گرانی و تورم مردم را اذیت می کند، برای اجاره یک منزل چقدر مردم گرفتار و دچار مشکل هستند و عرصه این جنگ توسط دشمن باز شده است.

وی ادامه داد: البته دشمن همیشه ستون پنجم و نفوذی هم در داخل کشور دارد و کسی که به شعار سال رهبر معظم انقلاب کم توجهی می کند و به جای پرداختن به این مساله مهم اولویت نخست کشور خود را درگیر مسایل دیگر می کند، یا نفوذی دشمن است یا فریب دشمن را خورده است.

نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: اگر اطاعت از ولایت را پیشه خود قرار داده و به خدا توکل کنیم و بایستیم، قطعا پیروز می‌شویم چرا که حل هیچ مشکلی از دست پرتوان این‌ ملت خارج نیست.

بیشتر بخوانید
نماینده ولی فقیه در فارس: همه آحاد جامعه باید در تولید امنیت اجتماعی احساس وظیفه کنند
امام جمعه شیراز: یادواره شهدای عشایر با محوریت حل مشکلات این قشر برگزار شود
امام جمعه شیراز : مکتب امام صادق (ع) در تبیین حقایق دین الگو و نمونه است
نماینده ولی فقیه در فارس: تحقق اهداف انقلاب نیازمند تحول در مدیریت‌ها است.

آیت الله دژکام، با بیان اینکه خردادماه برای ملت انقلابی ایران یادآور یک حماسه بزرگ است، افزود: مردم ایران در این حماسه بزرگ که دنیا را تکان داد، با توکل بر خدا بدون اینکه هیچ کشور دیگری پشتیبان آنها باشد در یک جنگ جهانی که ۳۶ کشور با دشمن همراهی کردند پیروز شدند و خرمشهر را دوباره به دامن ایران اسلامی بازگرداندند.

وی ادامه داد: نام عملیاتی که برای آزادسازی خرمشهر انتخاب شد یعنی عملیات "الی بیت المقدس” همه دنیا را متوجه کرد که لشکر پیامبر اسلام (ص) حرکت کرده و هدفش فقط باز پس گیری خرمشهر نبود بلکه هدف گذاری این حرکت در ادامه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان