کد خبر: ۱۵۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
امام جمعه قیروکارزین:

12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایام الله است

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه 12 فروردین ایام الله است گفت: از برکات روز بزرگ 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، بیگانان بر ملت ایران مسلط نیستند و کشورشان با انتخاب مسئولان بدست خودشان اداره می کنند که این بزرگترین امتیاز برای یک ملت است.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان های پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت الاسلام صداقت امام جمعه قیروکارزین در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و ایام الله است و برگرفته از واژه قرآنی است  گفت: خدای متعال به حضرت موسی (ع)  می فرماید ایام خدا را به مردم تذکر بده  چرا که آن ایامی است که مردم برای خدا قیام می کنند و روزی است که فرمان خدا در این عالم بدرخشد.

 وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بعضی از این ایام مثل 22 بهمن و 12 فروردین که سرآمد تاریخ انقلاب اسلامی است به عنوان ایام الله معرفی کردند.


صداقت افزود: امام (ره) فرمود 12 فروردین عید ملت ایران است زیرا که در این روز ملت ایران با قدرت ملی سرنوشت خودشان را بدست گرفتند و سلطه شیطانی و پادشاهی کنار رفت.


 امام جمعه قیروکارزین ادامه داد: از برکات روز بزرگ 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی، بیگانان بر ملت ایران مسلط نیستند و کشورشان با انتخاب مسئولان بدست خودشان اداره می کنند که این بزرگترین امتیاز برای یک ملت است.


حجت الاسلام صداقت گفت: بعد از چهار دهه نعمت ها و پیشرفت های زیادی به برکت جمهوری اسلامی بدست آورده ایم  که یکی از آن ها می ارزد به مشکلاتی که داریم. البته باید مشکلات را با برنامه ریزی رفع کنیم.


وی افرود: امروز نظام اسلامی یک نظام با ثبات است و نظامی است که پرچم اهل بیت (ع) را بدست گرفته است.نظام اسلامی متکی به مردم خودش است و در آن آزادی است و می توانند حرف بزنند و انتقاد کنند.


امام جمعه قیروکارزین گفت: رهبر انقلاب اسلامی بار ها به مشکلات اقتصادی موجود در کشور از قبیل وابستگی  به دلار و فروش خام نفت و اقتصاد دولتی بودن اشاره کرده اند که با همت مسئولان باید این مشکلات رفع شوند.

12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایام الله است


انتهای پیام/


نظرات بینندگان