کد خبر: ۱۵۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از بازداشت دو عضو شورای شهر و معاون سابق شهردار شیراز تا تغییر ساعت کاری ادارات از نیمه دوم خرداد ماه

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟


برکت، پروژه‌ مسکن ملی که پس از چهار سال به تازگی وارد فاز اجرا شد

برکت یکی از پروژه‌‌های مسکن ملی استان فارس است که پس از گذشت چهار سال دریافت هزینه از متقاضیان هنوز نه متولی دقیقی دارد و نه پیشرفتی داشته و به تازگی فعالیت ساخت و ساز در آن آغاز شده است.

از ورزش چه خبر؟

بوکسور آباده‌ای نفس حریفان را برید

سجاد محمودی بوکسور آباده‌ای با پیروزی مقابل حریفان و ناك اوت بازيكن تيم ملى به اردو تيم ملى بوكس دعوت شد.

ثبت رکورد ملی توسط دختر ورزشکار مُهری در مسابقات غواصی آزاد قهرمانی جهان

فاطمه صادری از شهرستان مهر در جریان مسابقات غواصی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی کویت موفق به ثبت رکورد ملی در رشته‌های حبس نفس و داینامیک شد.

کسب رتبه برتر شهرستان مرودشت در حوزه بازرسی‌های صمت

بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مرودشت رتبه چهارم  را به لحاظ بازرسی‌های انجام شده و تخلفات مکشوفه در بین شهرستان‌های استان فارس کسب نموده اند، از سال 1401 تا کنون بیش از 13هزار و 712 بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام داده‌اند.

بهینه‌سازی کمربندی شیراز برای تردد ایمن خودروها

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، یکی از معضلات اساسی شهر شیراز را کمربندی این شهر به ویژه کمربندی جنوب و غرب آن دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا با همکاری شهرداری شیراز و اداره کل راهداری استان، این محور را برای تردد ایمن خودروها بهینه سازی کنیم.

استان فارس جز شش استان اول کشور در امر فرزندخواندگی

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به واگذاری تعداد ۱۲۲ فرزند به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی در سال گذشته گفت: این استان، جزو شش استان اول کشور در امر فرزندخواندگی است.

ادارات استان فارس از ١۶ خرداد ماه ساعت ۶ صبح آغاز به کار می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: فعالیت ادارات استان فارس از ١۶ خرداد ماه راس ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

انعقاد تفاهمنامۀ چهارجانبۀ مطالعات شهری شیراز

تفاهم‌نامه‌ چهارجانبه‌ای بین دانشگاه شیراز، استانداری و جهاددانشگاهی فارس و شهرداری شیراز، با هدف اجرای مطالعات شهری منعقد شد.

دو عضو شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز بازداشت شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت:دو عضو کنونی شورای شهر شیراز و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

شتاب توسعه حمل و نقل عمومی شیراز ، دستاورد نخستین سفر هیات دولت به استان فارس

سفر رئیس دولت سیزدهم به استان فارس به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز با افتتاح خط ۲ مترو این شهر و تامین بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری و تقویت این ناوگان منجر شد. بسیاری از شهروندان شیراز چشم امید به دومین سفر آیت الله رییسی به شیراز دارند تا تکمیل کننده نیازهای حمل و نقل شهری شیراز باشد.

اهدای ۷ سری جهیزیه به زوج های جوان 

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به همت بسیج سازندگی سپاه استهبان ۷ سری جهیزیه شامل یخچال ،گاز ، ماشین لباسشویی،  فرش و ... جهت ترویج ازدواج جوانان به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

رزقان پیشتاز در مسابقات قرانی استان فارس

4 مقام برتراستانی سهم پسران قرآنی زرقان

 دانش آموزان پسر رزقان موفق شدند در مرحله‌ی استانی 4مقام برتر این دوره رابه خود اختصاص دهند بر این اساس آقایان سید امیر محمد عظیمی مقام اول رشته اذان، محمد محمد حسینی مقام دوم رشته انشاء نماز علی محرابی مقام سوم رشته حفظ و یاسین جعفری مقام سوم رشته مداحی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز سپیدان 

به مناسبت روز سپیدان در امامزاده سلطان نورالدین اردکان با حضور جمعی از فرهیختگان، شاعران و هنرمندان شهرستان مراسمی برگزار شد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224













نظرات بینندگان