کد خبر: ۱۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

اندیشه امام راحل سرآمد همه جهانیان بود

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس گفت: امام خمینی(ره) به همه حاکمان جهانیان درس ایستادگی ،شجاعت، نهراسیدن، مقابله با زورگویان، عدالت و مردم داری را آموخت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، چهارده خرداد یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است.

امام خمینی (ره) با هدف رضایت الهی نهضتی جاودان را درجهان اسلام بنا کردند و برای این هدف مشقت و سختی فراوانی را تحمل و پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را در جهان برافراشتند و جمهوری اسلامی را به یادگار گذاشتند. 

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در این باره گفت: مردم ایران برای آموزه‌های دینی و رسیدن به اندیشه‌های اسلامی وارد صحنه انقلاب شدند و در بخش دوم انسجام همه طوایف و کسانی که دل در گرو اندیشه‌های امام خمینی داشتند که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

عزیزی با اشاره به رکن مهم پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در واقع رهبری حضرت امام راحل یکی از مهمترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و نقش بزرگی در شکوفایی انقلاب اسلامی داشت و ایشان را معمار کبیر انقلاب اسلامی می دانیم زیرا پایه گذار اندیشه بلند انقلاب اسلامی بود.

اندیشه امام راحل سرآمد همه جهانیان بود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ،انقلاب خمینی کبیر را آغازی برای فروپاشی بساط سلطه در دنیا دانست و افزود:خمینی کبیر بساط همه طاغوتیان در کشور را جمع کرد و بساط ظلم و ستم را در هم پیچید و اندیشه‌های ناب و زمینه حیات طیبه‌ای را برای ملت ایران فراهم کرد که همین امر باعث شد  که بساط نظام سلطه در جهان را درهم بکوبد.

وی گفت: آن مرد به خدا پیوسته انقلاب اسلامی در واقع نه تنها زمینه موفقیت و پیروزی ملت ایران را فراهم کرد بلکه با نگاه بلند و الهی زمینه رشد و شکوفایی تعالی کشورهای منطقه را فراهم کرد.

اگر امروز شاهد موفقیت‌‌ها و پیروزی‌های مردم مسلمان عراق و سوریه هستیم که یک جریان مذهبی در آن شکل گرفته است و اگر در بلاد مسلمین شاهد خیزش‌های مردمی می‌شویم همه این‌ها برگرفته از مکتب نجات بخش انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) انجام شد و زمینه رشد تعالی منطقه در بخش‌های مختلف را فراهم کرد.

عزیزی با اشاره رسالت مکتب خمینی کبیر گفت: امام خمینی(ره) به همه حاکمان جهانیان درس ایستادگی ،شجاعت،نهراسیدن،مقابله با زورگویان،عدالت و مردم داری را آموخت و افتخار می‌کنیم در دورانی به سر می‌بریم که از اندیشه‌های پاک و اعتقادی امام خمینی نشات گرفته است و خدا را شاکریم در زیر سایه پرچم اسلام و اهلبیت زندگی می‌کنیم که همه این‌ها مرهون تلاش‌های امام خمینی است.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان