کد خبر: ۱۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
در سفر استاندار فارس به کازرون مطرح شد:

اقدام جهادی خیرین مسکن‌ساز باید الگو شود

استاندار فارس در دور دوم سفرهای شهرستانی چهارشنبه ۲۴ خرداد میهمان مردم شهرستان کازرون بود و اقدام جهادی خیرین مسکن‌ساز این شهرستان را الگویی برای تمام استان دانست.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،پنجاه و نهمین سفر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به شهرستان‌های فارس با حضور در گلزار شهدای کازرون و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز گردید، سفر یک روزه استاندار فارس به این شهرستان نویدبخش توسعه و تصویب طرح‌های زیر بنایی در شهرستان کازرون است.

بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهر کازرون و بررسی روند اجرای آن، بازدید از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون، بازدید از یک شرکت تولید کننده قطعات الکترونیک خودرو، بازدید از سد نرگسی، حضور در میز خدمت ویژه مردم و فعالان اقتصادی کازرون و شرکت در شورای اداری شهرستان از برنامه‌های سفر استاندار فارس به شهرستان کازرون است.

اقدام جهادی خیرین مسکن‌ساز کازرون الگو شود

استاندار فارس در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه ۳۰ واحدی خیرساز ویژه مددجویان کمیته امداد، با اشاره به اقدام جهادی خیرین مسکن‌ساز کازرون گفت: حرکت خیرین این شهرستان در زمینه ساخت مسکن محرومان باید به یک الگو تبدیل شود.

 ایمانیه، همکاری و مشارکت خیران بی‌نام در احداث مسکن مددجویان را موجب دلگرمی مدیران دانست و افزود: با حمایت فرماندار، مسئولین بنیاد مسکن و کمیته امداد یک حرکت جهادی صورت گرفته و در کمتر از ۴ ماه از آغاز پروژه، احداث منازل تا مرحله سقف پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: این پیشرفت بدان معناست که با همت، مشارکت و هم‌افزایی به رغم همه موانع موجود می‌توان مشکلات را حل کرد و برای تحقق اهداف دولت و ایجاد زمینه‌های آسایش و آرامش مردم کوشش نمود.

نماینده عالی دولت در فارس  واگذاری اختیار تأمین زمین در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر به استان‌ها را زمینه‌ساز جهش طرح نهضت ملی مسکن در فارس دانست و گفت: تأمین مسکن که در کشور ما بُعدی از رفاه اجتماعی و یک نیاز اولیه محسوب می‌شود از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است.

استاندار فارس افزود: در گذشته اختیار تأمین زمین در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت به استان‌ها واگذار شد و با همکاری و تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران، استان موفق به کسب رتبه اول کشوری در خصوص تأمین زمین شد.

ایمانیه گفت: با این وجود امروز همچنان در شهرهای با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت با کمبود زمین مواجه هستیم و لذا درخواست داریم اختیار تأمین زمین در این شهرها نیز به استان‌ها تفویض شود.

سفر استاندار فارس به کازرون، شتاب بخشی به اجرای پروژه های عمرانی

استاندار فارس به کازرون سفر کرد

دولت سیزدهم، دولت صداق‌الوعده

استاندار فارس همچنین در جریان بازدید از کارخانه رله‌سازی خودرو در کازرون، یکی از وعده‌های دولت سیزدهم را ایجاد اشتغال دانست و گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولت صادق الوعده است و لذا همه مسولان اجرایی باید به سهم خود در تحقق اهداف قوه مجریه مشارکت داشته باشند.

ایمانیه، با اشاره به انگیزه و توان مهندسان جوانِ شرکت‌های دانش بنیان افزود: امروز شاهد ایجاد اشتغال و رونق فعالیت اقتصادی هستیم.

ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای محرومان فارس در دستور کار است


مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد استان فارس هم در حاشیه این بازدیدها، گفت: ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای محرومان تحت پوشش این اداره کل در فارس در دستور کار است.

وی افزود: از این تعداد ساخت ۵۰۰ واحد در شهرها و یک هزار و ۴۰۰ واحد نیز در روستاهای استان در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

موصلی، با اشاره به حمایت‌های استاندار فارس و همراهی و کمک خیرین در اجرای این طرح‌ها ادامه داد: این واحدهای مسکونی باید تا پایان سال آماده تحویل شود.

ایمانیه اظهار کرد: علاوه بر ۲ هزار واحد مسکونی مذکور که در قالب تفاهم‌نامه اجرا می‌شود حدود سه هزار واحد نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان