کد خبر: ۱۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
شهردار منطقه چهار شیراز خبر داد:

انجام بیش از ۹۰ هزار مترمربع روکش آسفالت

شهردار منطقه چهار شیراز از ادامه نهضت آسفالت در این منطقه از شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار مترمربع روکش انجام شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حسام الدین اسدزاده شهردار منطقه چهار شیراز از  انجام بیش از ۹۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در این منطقه خبر داد و گفت:
نهضت آسفالت از نیمه فروردین ماه امسال آغاز و تاکنون نیز بیش از ۲۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی بیان کرد: در پی ادامه اجرای این طرح، طی روزهای اخیر در مناطقی از جمله بلوار شهید مطهری به متراژ ۱۰ هزار  متر مربع، بلوار باهنر شمالی به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع، شهرک کشن به متراژ ۲۰ هزار مترمربع، بلوارپاسارگاد به متراژ ۱۰ هزار مترمربع،  خیابان ستوده‌نیا به متراژ هشت هزار مترمربع، خیابان جهان آرا به متراژ ۲۰ هزار متر مربع و خیابان شهید دستغیب به متراژ پنج هزار متر مربع انجام شد.

 شهردار منطقه ۴ شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیش از این روکش آسفالت معابر و خیابان‌های سطح منطقه به صورت گسترده از جمله خیابان های شاه قل بیگی ، پاسارگاد و معابر فرعی آن ، شامل اصلاح نژاد، شهید کلاهدوز و باغ حوض انجام شد.

 اسد زاده اظهار کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه چهار شیراز افزود: عملیات روکش آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان در پرداخت عوارض و کمک به اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد : طرح نهضت آسفالت و انجام سایر خدمات شهری با جدیت در برنامه قرار دارد و با توجه به کارشناسی های صورت گرفته به ترتیب اولویت این طرح در محله های مختلف منطقه اجرایی می‌شود.

 انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان