کد خبر: ۱۵۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهردار شیراز خبرداد:

بوستان ۱۱۰۰ هکتاری کوه نور در شیراز ساخته می‌شود

شهردار شیراز گفت: برای ساماندهی محور گردشگری شمال کلانشهر شیراز بوستان تفریحی و جنگلی کوه نور با مساحت ۱۱۰۰ هکتار در محدوده شهرداری منطقه سه، ساخته می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در بازدید از محدوده گردشگری کوه‌نور شیراز،با بیان اینکه طرح بوستان تفریحی- ورزشی-جنگلی کوه نور به‌عنوان پروژه ویژه برای منطقه ۳ شهرداری تعریف و در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، افزود: برای این طرح۱۱۰۰ هکتاری علاوه بر تعامل با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ایجاد دفتر بوستان به مسائل ترافیکی آن نیز توجه می‌کنیم.

محمدرضا هاجری عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۳ نیز با بیان اینکه پارک بزرگ ۱۱۰۰ هکتاری تفریحی، ورزشی و جنگلی کوه نور برای ایجاد فضای مناسب فراغتی، تفریحی برای شهروندان ساخته می‌شود، گفت: به مردم شهر شیراز این نوید را می‌دهیم که فاز اول این پروژه در تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

بوستان ۱۱۰۰ هکتاری کوه نور در شیراز ساخته می‌شود

وی عملکرد پارک ۱۱۰۰ هکتاری کوه نور را عملکردی فرامنطقه‌ای قلمداد کرد و افزود: کلانشهر شیراز خصوصا منطقه ۳ شهرداری به دلیل برخورداری از ظرفیت گردشگری نیاز به فضایی این چنینی برای تفریح و فراغت شهروندان و همچنین حضور مسافران و گردشگران داشت تا بتواند پاسخگوی نیاز‌های این حجم از گردشگران و شهروندان باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز به توزیع عادلانه خدمات در کلان‌شهر شیراز اشاره و بیان کرد: همانگونه که پارک کوهستانی در جبل‌الدراک ساخته شده، در شمال شرق شیراز نیز پارکی عظیم احداث می‌شود که برای این کلان‌شهر کاری ماندکار و ارزشمند خواهد بود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان