کد خبر: ۱۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۲ تير ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

ازسکوت معنادار مسئولان بابت گرانی نان تا توهین شهردار نی‌ریز به شجره طیبه بسیج

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

پروژه آزادراه شیراز-اصفهان به پیشرفت ۹۸ درصدی رسید

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی آزادراه شیراز- اصفهان نسبت به تردد در این آزادراه به دلیل انجام عملیات تکمیلی عمرانی و خطری که برای شهروندان در پی دارد، هشدار داد.

 ارتباط مساجد و هیئات مذهبی تقویت شود

امام جمعه شیراز فاصله برخی از هیئات با ائمه جماعات و مساجد را از لطمه‌های بزرگ به حرکت مذهبی در هیئات دانست و خواستار تقویت ارتباط هیئات مذهبی با مساجد شد.

جذب کم سابقه ۷ هزار نیرو در یک سال در آموزش و پرورش فارس 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: علاوه بر جذب آموزگاران فرآیند جذب دبیران ، مربیان پرورشی، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، ایثارگران و...، را در تابستان امسال خواهیم داشت.

بازدید ۱۰ هزار نفری گردشگران خارجی از جاذبه‌های فارس چطور رقم خورد؟

فارس با برخورداری از جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی، طبیعی، مذهبی و درمانی از استان‌های هدف گردشگری ایرانگردان و جهانگردان است، اکنون خبرهایی نویدبخش از بازدید پرشمار گردشگران از اماکن توریستی این استان به گوش می‌رسد.

کارخانه قند ممسنی مجدداً راه‌اندازی می‌شود

در راستای حمایت قضایی و حقوقی از تولید از سوی دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید دادگستری استان فارس از کارخانه قند ممسنی، واحد صنعتی در حال احداث عایق سازان شیراز، گلخانه ۴۰ هکتاری سپیدان و شرکت شام شام بازدید شد.

نان سفره ملت گران شد

سکوت معنادار مسئولان استانی در پاسخ به علت گران شدن نان

پایگاه خبری شیرازه در پی رسالت اصلی خود که مطالبه‌گری است پیگیر علت گران شدن نانی شد که تا ماه قبل بنا به گفته مدیران کشوری اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشت، اما با سکوت معنادار مدیران استانی مواجه شد.

مجوزی جهت رهاسازی پساب کارخانه پارس الکل صادر نشده است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید گفت: هیچگونه مجوزی جهت پساب کارخانه شرکت پارس الکل صادر نشده است.

توهین شهردار نی‌ریز به شجره طیبه بسیج

شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس در پی اهانت شهردار نی‌ریز به شجره‌طیبه بسیج دانشجویی بیانیه‌ای صادر کرد.

جای خالی پارک‌های بازی؛ معضلی برای کودکان شیرازی

اوقات فراغت علاوه بر تأثیرگذاری بر پویایی خردسالان، نوجوانان و جوانان در زمینه‌های مختلف، باعث ایجاد شادابی و سلامتی این قشر در جامعه می‌شود که متاسفانه در شهر شیراز به آن کم‌تر توجه شده است.

باغ‌موزه دفاع مقدس ذخیره‌گاه فرهنگی فارس

رئیس داره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس باغ موزه دفاع مقدس را ذخیره‌گاهی فرهنگی برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم به 

نسل جوان دانست

مدال طلا بر گردن تیراندازان ارسنجانی در مسابقات کشوری 

علی اکبر ابراهیمی و امیر رضا شهابی دو تیرانداز عضو تیم استان فارس که در مسابقات کشوری بسیج  در همدان شرکت کرده بودند توانستند مدال طلا را کسب کنند

 موانع پیش‌روی صنعت برداشته شود

فرمانده سپاه فجر فارس، با بیان اینکه بخش عمده صنعت کشور دچار مشکل شده است، گفت: باید در جهت رفع موانع و گره گشایی از مشکلات گام برداریم

راه‌اندازی مرکز نجات فرزندان سقط در شهرستان کازرون

محسن معینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: پس از برگزاری نشست‌های هم اندیشی در فرمانداری ویژه شهرستان و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، مرکز مردمی نجات فرزندان سقط در مرکز خدمات جامع سلامت "سعدی" کازرون راه اندازی شد


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود

انتهای پیام/224224


















نظرات بینندگان