کد خبر: ۱۶۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از واکنش دبیر شورای نگهبان تا تجمع غیرتمندانه مقابل باغ نارنجستان قوام

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی نورآبادممسنی

رئیس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی این ناحیه خبر داد.

کسب مقام دوم استان توسط دوچرخه سوار لارستانی

 طی حضور طاها صدیق دوچرخه سوار لارستانی، از هیأت دوچرخه سواری لارستان، در مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری، رنکینگ استعدادیابی استان فارس، در شیراز، در محل پایگاه قهرمانی، درتست پاور و تست‌های پایه دوچرخه سواری ، رده سنی ۸۷ ،موفق به کسب مقام دوم استان فارس شد.

مدیر باغ نارنجستان قوام شیراز بازداشت شد

در پی ماجرای هتک حرمت یک فرد ضارب(مرد)  به بانوی محجبه‌ای در باغ نارنجستان قوام شیراز  سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از احضار و بازداشت مدیر باغ نارنجستان قوام خبر داد.

رشد ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی فارس نسبت به سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس، با اشاره به رشد ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی استان نسبت به سال قبل گفت اعتبارات عمرانی فارس در سال ۱۴۰۱، ۴ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۲ این رقم به ۶ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

برخورد سریع، قانونی و بدون مماشات مسئولان

دبیرشورای نگهبان گفت: در روزهای گذشته اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در شهر شیراز روی داد و به فردی که قصد ادای تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر داشت، جسارت شد.

پنجمین همایش شهدای جهادگر در فارس 

پنجمین همایش شهدای جهادگر سراسر کشور، سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس و خانواده‌های معزز شهدای بسیج سازندگی سراسر کشور به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار شد.

آغاز طرح کاهش ۲۲ درصدی پرداخت عوارض در شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گف:طرح کاهش عوارض ۲۲ درصدی شهرداری از یکشنبه ۸ مردادماه آغاز و تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۷ شهریورماه ادامه دارد.

دستگیری عامل دعوت به تجمع غیر مجاز در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی ودعوت به تجمع غیر قانونی تراکتورداران می‌کرد خبرداد.

توزیع ۱۳ تن اقلام تنظیم بازار در میان هیات‌های مذهبی قیروکارزین

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیات‌های مذهبی گفت: ۶تن برنج ، ۴ تن  گوشت قرمز و ۳ تن شکر بین هیات‌های مذهبی  قیروکارزین توزیع گردید.

کسب مقام اول رشته کمان سنتی توسط ورزشکار ارسنجانی

  فرحناز ابراهیمی در رشته کمان سنتی کشور که به میزبانی آذربایجان شرقی شهرستان میانه برگزار شد توانست مقام اول رشته کمان سنتی و مقام سوم رشته 3Dکشوری را کسب کند

تابستان داغ با چاشنی بی‌آبی در شیراز

قطعی و اُفت فشار آب در شیراز و برخی روستاها و شهرک‌های اقماری شیراز و حتی بسیاری از نقاط استان فارس در حالی این روزها شدت گرفته که گرمای بی‌سابقه تابستان مردم را کلافه کرده است.

مسجد جامع عتیق شیراز بازسازی می‌شود

سخنگوی شورای شهر شیراز از تخصیص ۴ میلیارد تومان بودجه برای بهسازی و مرمت مسجد جامع عتیق شیراز به عنوان کهن‌ترین مسجد این دیار خبر داد.

تجمع غیرتمندان شیرازی مقابل باغ نارنجستان قوام

چند روز پیش(عصر یکشنبه ۸مردادماه) در پی تذکر لسانی یک بانوی آمر به معروف به چند خانم بی‌حجاب، ناگهان از سوی مردی که همراه هنجارشکنان بود، مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت، اقدامی که پس از انتشار کلیپ آن در فضای مجازی خون غیرتمندان شیرازی را به جوش آورده و باعث شد مقابل باغ نارنجستان قوام تجمع کنند.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224








نظرات بینندگان