کد خبر: ۱۶۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از تجمع کسبه و بازاریان تا گلباران گلزار شهدا توسط خبرنگاران

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

ایجاد سامانه‌های آبگیر در باغات ممسنی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی گفت: عملیات احداث سامانه‌های آبگیر در باغات دیم اراضی شیب‌دار این شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریال اجرا و عملیاتی شد.

کشف ۲۴ کیلو مرفین در داراب 

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک کامیون و کشف ۲۴ کیلو و ۳٠٠ گرم مرفین در هنگام کنترل خودروهای عبوری خبر داد. راننده این کامیون دستگیر شد.

آمارها سخن می‌گویند 

فارس کجای افزایش ظرفیت واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی ایستاده است؛ 

اخیرا آماری از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی منتشر شد که اعلام می‌کند در استان فارس در چهارماهه نخست سال جاری هیچ واحدی افزایش ظرفیت نداشته است، موضوعی که متولیان شرکت شهرک‌های صنعتی آن را نادرست دانسته و استخراج آن را متعلق به پیش از ثبت آمارهای استان می‌دانند.

تجمع کسبه و بازاریان شیراز در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم 

تجمع کسبه و بازاریان شیراز در محکومیت اقدام قرآن سوزی در کشورهای سوئد و دانمارک، عصر سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در ورودی بین بازارهای وکیل شمالی و جنوبی برگزار شد.

دوره توانمندسازی معلمان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس آغاز شد 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت:ارتقای اعتماد به نفس تحصیلی در بین دانش آموزان و معلمان وابسته به میزان آموزش تخصصی معلمان و مربیان است.

گلزار شهدا به پاسداشت روز خبرنگار گلباران شد 

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، جمعی از اهالی رسانه استان فارس و مسئولان فرهنگی و رسانه ای با حضور در گلزار مرکزی شهدای شیراز از مقام شامخ شهدا تکریم کردند.

اجرای ۱۰ پروژه راهداری و راه روستایی در ارسنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارسنجان از اجرای ۱۰ پروژه راهداری و راه روستایی در شهرستان ارسنجان خبر داد

مراسم تکریم خبرنگار در شیراز برگزار شد

 آئین گرامیداشت هفده مرداد، روز خبرنگار، با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه استان فارس، در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

تیم دانشگاه جهرم با سه ورزشکار  «فائزه و مائده باصولی» و «مرضیه بستاندار» در این رقابت‌ها شرکت کرد.فائزه و مائده باصولی در مسابقه دوبل موفق به کسب مقام سوم کشوری و مائده باصولی در مسابقات انفرادی موفق به کسب مقام دوم این رقابت‌ها شد.

عملیات جهش آسفالت هم زمان در مناطق شیراز کلید خورد

 عملیات بزرگ جهش آسفالت به‌طور هم‌زمان در مساحت ۶ میلیون مترمربع از مناطق این کلان‌شهر بااعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان کلید خورد.

آموزش بیش از ۸۸۰ هزار سفیر سلامت خانواده در فارس 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سفیران سلامت خانواده را عاملی مهم برای انتقال مفاهیم بهداشتی به خانواده‌ها و جامعه دانست و از آموزش ۸۸۰ هزار و ۸۱۰ سفیر سلامت خانواده در استان از سال ۱۳۹۴ تاکنون خبر داد.

۱۱۱ نفر در نخستین روز از پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در فارس نام نویسی کرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تا پایان دوشنبه ۱۶ مردادماه به عنوان روز اول انجام پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در استان فارس ۱۱۱ نفر در سامانه وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

خبرنگار آگاهی را حق مردم می‌داند

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس طی پیامی فرارسیدن روزخبرنگار را به راویان صدیق این عرصه تبریک گفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز خبر داد:

 مرحله دوم پروژه بزرگ خط ۲ آبرسانی به شهر شیراز از سد درودزن به مخازن معالی آباد که مناطق غرب، جنوب غرب تا جنوب شرق این کلان شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد، متصل و وارد مدار بهره برداری شد.

سالن خونگیری خیرساز در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

سالن خونگیری و اهدای خون شهرستان سپیدان با ۱۳۰ مترمربع زیربنا و ظرفیت استقرار ۱۵ تخت خونگیری برای استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون استان برای خونگیری مراجعان به اهدای خون در این شهرستان ساخته شده است.

حضور اژه‌ای و ترافیک در شهر

با حضور رئیس دستگاه قضایی به شیراز ترافیک سنگینی ایجاد شد که باعث نارضایی مردم در گرمای شدید شد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224













نظرات بینندگان