کد خبر: ۱۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خواستار شد:

اشد مجازات برای مخلان نظم و امنیت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در پیامی شهادت یک تن از خادمان حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت و از مقامات امنیتی، اطلاعاتی، قضایی خواستار اشد مجازات برای مخلان نظم و امنیت شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،در پی حادثه تروریستی شامگاه یکشنبه ۲۲ مرداد در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز، سردار کوشکی جهرمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی شهادت یک تن از خادمان حرم  و یکی از نیروهای امنیتی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدقین

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران و خادمان مظلوم سومین حرم اهل بیت حضرت شاهچراغ(ع) آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت.

تروریست‌های داعشی نوادگان و دست پروردگان استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار و صهیونیست خون خوار، که دشمنان بشریت، صلح و امنیت هستند تلاش کردند در یک حمله‌ی وحشیانه، در صدد واردکردن خدشه به امنیت نظام اسلامی بر آمدند اما هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی نقشه شوم و ضد انسانی آنها نقش بر آب شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن محکوم نمودن این اقدام دشمنانه، در خواست اشد مجازات برای مسببان این اقدام جنایتکارانه که منجر به شهادت مظلومانه خادم مومن و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شد را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای این شهید خادم حرم مطهر علو درجات و برای بازماندگان آن صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان