کد خبر: ۱۶۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

بیانیه ستادهماهنگی کانون‌های مساجد فارس درخصوص حادثه تروریستی

در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)،ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس تکرار جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)،ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس تکرار جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

 بار دیگر آستان مقدس فرزند امام هفتم (ع)؛ حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مورد هجوم ددمنشانه یزیدیان زمان و دشمنان قسم‌خورده گشت و جنایتی رقم خورد که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس شد.

 بی‌گمان این حرکت‌های شوم و غیرانسانی از سوی داعش و ایادی آن کور، بی‌نتیجه و محکوم است و این حرم مطهر همچنان و تا همیشه مامن، ملجأ و پناهگاهی امن برای خسته‌دلان، دل‌سوختگان و ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

 ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همراه و همگام با امت آزاده و محب اهل‌بیت (ع) ایران اسلامی ضمن محکوم‌کردن و اعلام انزجار از این اقدام تروریستی و تسلیت این حادثه غم‌بار، از درگاه خداوند متعال برای خادم شهید این حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارد و خواستار اشد مجازات برای مسببان و عاملان این اقدام جنایت‌کارانه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان