کد خبر: ۱۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از وقوع مجدد حادثه تروریستی در شاهچراغ تا تشییع باشکوه ۲شهید در شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

دعوت فوتبالیستی دیگر از ممسنی به اردوی تیم ملی

رضا افتخاری فوتبالیست نوجوان ممسنی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

یک میلیون تن گندم از کشاورزان فارس خریداری شد

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در مجموع قریب یک میلیون تن گندم از کشاورزان استان فارس خریداری شده است که این عدد رشد ۱۰۸درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

۷۸ واحد عرضه غیرمجاز گوشت در ورودی‌های شیراز پلمب شد

 مدیرکل دامپزشکی فارس به جمع‌آوری قصابی‌های غیر مجاز اشاره کرد و گفت: ۷۸ مورد پلمب در ورودی‌های شیراز، بلوار خلیج فارس و بید زرد داشته‌ایم.

بهره برداری از ۲۰۰ پروژه آب و فاضلاب فارس 

مدیرعامل آبفای فارس گفت: به مناسبت هفته دولت و دهه فجر امسال بیش از ٢٠٠ پروژه آبرسانی و فاضلاب با هزینه ۴ هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

ساخت مجتمع مسکونی خیرساز در سپیدان

عملیات ساخت مجتمع مسکونی خیرساز ویژه سکونت مددجویان و زنان سرپرست خانواده زیر پوشش بهزیستی سپیدان آغاز شد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان زرین دشتی

با حضور مسئولان محلی تعداد ۹۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان زرین دشت اهداء شد.

معاون استاندار فارس: بازداشتی‌های عوامل موثر در حمله تروریستی شیراز به 11 نفر رسید 

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس سه مجروح و مصدوم حمله تروریستی از بیمارستان مرخص شده‌اند و چهار مجروح همچنان در بیمارستان نمازی بستری هستند. همچنین ۱۱ نفر از عوامل موثر در حمله تروریستی دستگیر شده‌اند.

رشد ۳ برابری ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان فارس 

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از رشد سه برابری ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: حضور ۴۰ درصدی جوانان با میانگین سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال و همچنین حضور نخبگان در فرایند پیش‌ثبت‌نام نوید آینده‌ای درخشان و روشن را برای کشورمان به ارمغان آورد.

رتبه ۱۰ کنکور سراسری به یک دانش‌آموز فارسی رسید. 

یک دانش‌آموز اهل آباده استان فارس رتبه ۱۰ کنکور سراسری را کسب کرد و طلسم دو ساله عدم کسب رتبه تا ۱۰ کنکور سراسری در فارس را شکست.

برگزاری سیزدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و ایلات عشایر کشور در شیراز

دبیر سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و ایلات عشایر کشور از برگزاری سیزدهمین دوره این سوگواره با حضور ۳۵ شاعر از سراسر کشور در شیراز خبر داد.

پرونده منطقه ویژه اقتصادی لارستان روی میز دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور

پیرو هماهنگی نماینده مردم این شهرستان،  داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در تهران با  حجت الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور دیدار و گفتگو کرد.در این نشست فرماندار ویژه لارستان، در سخنانی با بیان اینکه تسریع در فرآیند آماده سازی و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی لارستان یکی از مطالبات جدی مسئولین و مردم قدرشناس منطقه لارستان بزرگ است، خواستار تسریع در تایید مجوز سازمان مسئول پیشنهادی منطقه ویژه اقتصادی لارستان شد.

جزئیات جدید از حادثۀ شاهچراغ

فرمانده سپاه استان فارس گفت: تروریست دستگیرشده یک ماه در شیراز مستقر شده و با پوشش در یک فاصله از حرم ساکن می‌شود. روز حادثه وارد خیابان فرعی می‌شود و قبل از اینکه به درب اصلی برسد اسلحه را درمی‌آورد و با حالت هجومی ورود می‌کند. 
مدت زمان کامل این حادثه کمتر از ۴۰ ثانیه است. در این حادثه فرد با یک اسلحه به‌همراه ۸ خشاب و هر خشاب با ۳۰ تیر از سمت درمانگاه حرم حرکت می‌کند و با خارج کردن اسلحه یک تیر شلیک می‌کند.

اعلام انزجار مردم شیراز از تروریست‌های داعشی

مردم شیراز با حضور گسترده و پرشور خود در تشییع دو شهید حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) انزجار خود را از تروریست‌های داعشی نشان دادند.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224











نظرات بینندگان