کد خبر: ۱۶۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

بازدید شبانه شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)

شهردار و جمعی از مدیران شهری شیراز شامگاه چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه از آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج) بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،شهردار و جمعی از مدیران شهری شیراز شامگاه چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه از آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه کوهسار مهدی (عج) بازدید کردند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه بزرگراه کوهسار بسیار در شهر شیراز تأثیرگذار است، بیان کرد: گام اول و دوم این پروژه حدود ۱۵ سال پیش شروع شد و شش سال پیش فاز یک و دو به بهره‌برداری رسید.
 
اسدی افزود: فاز سوم این پروژه از سرراهی تا کمربندی جوادیه که هر لاین به طول هفت کیلومتر بوده که به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است همچنین امید است که این پروژه در سه الی چهار ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

شهردار شیراز در ادامه تصریح کرد: این پروژه به‌صورت خاص است؛ چراکه سنگلاخ است و فاز سوم از چهار تونل تشکیل شده و از پیمانکار تشکر می‌کنیم علاوه بر این بزرگراه ما در ضلع شمال این بزرگراه که بام شیراز قرار دارد چندین ماه پیش در بازدید و جلساتی که برگزار شد برای تفرج و تفریح مردم مسیر پارکینگ ایجاد شده و اگر لازم شد پل‌عابر روگذر هم خواهیم زد.
 
وی با بیان اینکه در سمت جوادیه مسیری تعریف شده برای دوچرخه به طول ۲۵ کیلومتر از منصورآباد به سمت جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر، تنگ الله‌اکبر کوه نور که احتمال می‌دهم در کل کلان‌شهرها چنین مسیر دوچرخه‌ای را با این موقعیت کمتر داشته باشیم اضافه کرد: علاوه بر مسیر دوچرخه سعی می‌کنیم فضاهای مکثی را ایجاد کرده تا مردم استراحت کنند و چندین مسیر را برای دسترسی به بام شیراز ایجاد خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه کمتر از یک هفته دیگر هفته دولت آغاز می‌شود و دو هزار هفتصد میلیارد تومان پروژه تعریف کرده‌ایم گفت: در یک ماه آینده که سفر رئیس‌جمهور به استان فارس و شیراز را داریم چندین پروژه به ارزش چند میلیارد تومان بهره‌برداری، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

بازدید شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)



بازدید شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)


بازدید شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)



بازدید شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)


بازدید شهردار شیراز از پروژه بزرگراه کوهسار مهدی(عج)

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان