کد خبر: ۱۶۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از نشان شجاعت بر سینه دانش‌آموز هفت ساله، تا ممنوعیت سکونت اتباع در اطراف حرم شاهچراغ(ع)

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

کسب مقام سوم ورزشکار اهل ممسنی در کاراته کشور

شیدا رزمجویی اهل دشمن زیاری شهرستان ممسنی  در وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور به مقام سوم رسید.

امتیازات قانونی در زمینه ازدواج و فرزندآوری به مردم اطلاع‌رسانی شود

فرماندار شیراز با تاکید بر مقوله فرزندآوری از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست امتیازات قانونی در زمینه فرزندآوری احصا شده و با استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود تا جمعیت هدف ضمن آگاهی به مخاطرات پیش روی کاهش جمعیت از امتیازات فرزندآوری آگاه شده و روشی طراحی شود که بتوان با تولید محتوا زمینه رشد جمعیت و کاهش موارد سقط جنین را ایجاد کرد.

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد

 سعید البرزی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که توانسته برای اولین بار در جهان بیماری نادری را با استفاده از روش‌های نوین درمان کند.

اطفاء به موقع حریق آپارتمان ۴ طبقه در خیابان بیت‌المقدس شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت در ساعت ۱۴:۴۶ مورخ ۳۱ مرداد ماه ، وقوع حریق در ساختمان ۴ طبقه در خیابان بیت المقدس، به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی شیراز گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاهای ۶ _۱۷ و ۵ به همراه ۵ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین و ۲۰ نیروی آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

نشان شجاعت بر سینه دانش آموز هفت ساله حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) نقش بست

 وزیر آموزش و پرورش در سفر چند ساعته خود به استان فارس با خانواده دانش‌آموز فداکار کواری حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع) دیدار و نشان شجاعت را به دانش‌آموز هفت ساله این خانواده اهدا کرد.

بافت تاریخی شیراز ثبت ملی شد

 مدیرکل اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس از ثبت بافت تاریخی شیراز در فهرست آثار ملی ایران خبر داد.

نشان برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان بر گردن جوان شیرازی

 امیررضا ده‌بزرگی کشتی‌گیر شیرازی به مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان دست یافت.

خادم فداکار حرم شاهچراغ رسما هم  پاسدار شد

با موافقت فرمانده کل سپاه، فرزاد بادپا، خادم فداکار شاهچراغ، به عضویت رسمی سپاه درآمد. یک سفر کربلا هم به‌همراه خانواده به این خادم قهرمان اهدا شد.

پروژه‌های عمرانی شهرداری هفته شیراز کامل می‌شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در مناطق یازده‌گانه این کلانشهر، گفت: دهه فجر امسال و هفته شیراز سال آینده موعد زمانی اتمام تمام پروژه‌ها است.

توضیحات دادگستری استان فارس در خصوص حکم ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز

در پی ادامه حاشیه سازی‌های مختلف در فضای رسانه‌ای و مجازی در خصوص پرونده ایراد ضرب و جرح عمدی بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس، توضیحاتی را در خصوص این پرونده ارائه کرد.

اجلاسیه بین‌المللی «روز جهانی مسجد» در شیراز

اجلاسیه بین‌المللی روز جهانی مسجد با شعار مسجد محور وحدت و مقاومت با حضور حجت الاسلام هاشم الحیدری دبیر کل جنبش اسلامی عهد الله عراق، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و دیگر مسئولان استان فارس در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار شد.

سکونت اتباع در شعاع ۵۷ هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد

استاندار فارس با اشاره به وقوع ۲ حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در کمتر از یک سال گفت: سکونت اتباع در شعاع ۵۷ هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد.

جهرم رتبه چهارم مراکز ناباروری کشور

مدیر مرکز ناباروری حکیم سلمان جهرم گفت: جهرم در تعداد سیکل انتقال جنین و تعداد بارداری مثبت در بین تمام مراکز ناباروری دولتی کشور، در رتبه چهارم قرار دارد.

افتتاح ۲۹دارالقران در استان فارس

 فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکنون موفق شده‌ایم که ۲۹ دارالقرآن در استان افتتاح کنیم، گفت: همچنین بخشی از پایگاه‌های مقاومت بسیجی که بیرون از مساجدفعالیت می‌کردند را بر اساس سخن امام(ره) که مسجد سنگر است، را به مساجد انتقال داده‌ایم.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

















نظرات بینندگان