کد خبر: ۱۶۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
رسانه‌های ضدانقلاب باز هم دروغ‌پردازی کردند؛

جزئیات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز‌

در پی اقدام به خودکشی خانم شیرازی از بالای یکی از مجتمع‌های تجاری ‌به علت اختلافات خانوادگی و اعلام مرگ وی در رسانه‌های ضدانقلاب، یک مقام قضایی فارس ضمن تکذیب فوت این فرد اعلام کرد که با تلاش گروه ‌پزشکی حاضر در محل ‌از مرگ نجات یافت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز، در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه روز پنجم شهریور احتمال خودکشی فردی در مجتمع تجاری نگین واقع در کوی وحدت شیراز به سامانه آتش‌نشانی اعلام شد.
 
 وی ادامه داد: پنج گروه مجهز عملیاتی به محل حادثه اعزام و اولین گروه سه دقیقه و ۱۰ ثانیه پس از تماس با سامانه به این محل رسیده و تیم‌های تخصصی نجات ارتفاع و تشک نجات و بانوان آتش‌نشان سریعاً اقدام به انجام دستورالعمل‌های فنی کرده و مذاکره با شخص برای دعوت به آرامش را انجام می‌دهند.
 
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز با تأکید بر اینکه در حین صحبت تیم‌های نجات این فرد خود را از طبقه پنجم ساختمان هشت طبقه به پایین پرتاب می‌کند، افزود: بر اساس اظهارات فرمانده عملیات، انگیزه شخصی و اختلافات خانوادگی دلیل اقدام خودکشی توسط این فرد بوده است.

 اختلافات خانوادگی علت اقدام به خودکشی بانوی شیرازی

 افشین محمدی دره‌شوری سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز نیز در خصوص اقدام به خودکشی، خانم ۴۱ ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز گفت: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد جهت جلوگیری از اقدام خود شده است.
 
 وی با بیان اینکه گروه مجهز جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی است نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در جهت جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است اظهار کرد: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات‌یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

به گزارش شیرازه، بررسی‌ها نشان می‌دهد این زن که درگیر مسائل خانوادگی بوده و حضانت فرزندش نیز به همسرش واگذار شده بود به دلایل نا مشخص به مجتمع نگین معالی‌آباد مراجعه می‌کند اما بعد از لحظاتی خود را به پنجره مجتمع رسانده و نشان می‌دهد که قصد خودکشی کردن دارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان