کد خبر: ۱۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از عذرخواهی فرمانده انتظامی فارس تا اتصال شیراز و صدرا با مترو

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را از حوزه مسکن شروع می‌کنیم

افتتاح ۲ هزار و ۹۷۳ واحد مسکونی در استان فارس 

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از افتتاح ۲ هزار و ۹۷۳ واحد مسکونی شامل بافت فرسوده، نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی در استان فارس خبر داد.

همایش یک روزه تخصصی انتخابات در شیراز برگزار شد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: همایشی یک‌روزه با حضور ۱۹۰ نفر از مسئولین و عوامل اصلی اجرایی انتخابات استان در شیراز با حضور کارشناسان اداره کل انتخابات وزارت کشور برگزار شد.

خبری مسرت بخش

جمع‌آوری ۵۳۵ معتاد متجاهر در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان ۵۳۵ نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر طی هفت روز گذشته جمع‌آوری و به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

۲ فقره اختراع در حوزه کشاورزی استان فارس ثبت شد

 رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس از ثبت ۲ فقره اختراع در حوزه کشاورزی در این مرکز خبرداد که ثبت داخلی شده و نمونه مشابه خارجی ندارد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ کتابخانه عمومی در استان فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به طرح‌های عمرانی این اداره کل، گفت: ۵ پروژه کتابخانه‌ای در استان فارس هم‌زمان با هفته دولت ۱۴۰۲ افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

دهکده لجستیک شیراز در جوار منطقه ویژه اقتصادی راه‌اندازی می‌شود

 جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز احداث دهکده لجستیک در فضایی به مساحت ١٠٠ هکتار در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز با رویکرد ایجاد بارانداز کالاهای وارداتی و صادراتی دریایی خبر داد.

اتصال شیراز و صدرا با مترو

اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه ادامه خط ۳ مترو از شهرک گلستان به شهر صدرا از اولویت‌های مدیریت شهری و استانی است، گفت: اجرای این پروژه همکاری بین بخشی را می‌طلبد.
 
خدمت‌رسانی به بیش از ۸ هزار مورد درمانی در نجف، سامرا و بلد توسط هلال احمر فارس

هم‌زمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی جمعیت هلال‌احمر استان فارس، از تاریخ ۴ شهریورماه تاکنون به بیش از ۸ هزار مورد درمانی در درمانگاه عمود ۱۸۸ و شهرهای سامرا و بلد، خدمات درمانی ارائه کرد.

بازهم افتخار آفرینی این بار در ورزش 

دعوت ۱۰ جودوکار فارس به رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان

 ۱۰ جودکار از استان فارس برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان، دعوت شده است.

اجرای ۳۰۰ برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات فارس 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی هفته دولت خبر داد.

خدمت به زوار امام حسین(ع) مدال زرینی بر سینه پاکبانان شیرازی

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به حضور این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.

استاندار فارس مطرح کرد: 

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس گفت:(دوم تا هشتم شهریور) ۸۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد و با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت امسال، برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

عذرخواهی فرمانده انتظامی فارس از ساکنین محله‌‌‌ای در شیراز

درگیری پلیس با قاتل مسلح، عذرخواهی فرمانده انتظامی فارس از ساکنین یکی از محله‌های شیراز و تشویق مردمی که شاهد درگیری مسلحانه برای دستگیری قاتل و همدستش بودند را به همراه داشت.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224



















نظرات بینندگان