کد خبر: ۱۶۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز خبر داد:

اجرای بیش از ۲۶۵ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۶۵ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در شهر شیراز، صدرا و روستاها اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از روابط‌عمومی آبفا شیراز، بهمن بهروزی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیرازبه عملکرد این شرکت در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: در راستای تأمین و توزیع عادلانه و بهداشتی آب شرب طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۵ کیلومتر شبکه توزیع آب و خط انتقال در شهر شیراز، صدرا و روستاهای شهرستان شیراز اجرا شده است.

وی ادامه داد: اجرای این ۲۶۵ کیلومتر شبکه توزیع آب و خط انتقال با اعتباری بالغ بر چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

بهروزی با تأکید به توجه ویژه آبفا شیراز به روستاها و مناطق محروم ابراز داشت: ۱۳۷ کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب اجرا و معادل ۵۲ درصد در روستاهای شهرستان شیراز انجام شده است.

مدیرعامل آبفا شیراز تصریح کرد: شبکه توزیع و خط انتقال آب با جنس لوله پلی‌اتیلن، فلزی و جی آر پی، در بخش شهری با سایز ۱۱۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر و در روستاها نیز با سایز ۶۳ تا ۲۵۰ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان