کد خبر: ۱۶۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از رژه نیروهای مسلح تا اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

 اولین خبر را از ورزش شروع می‌کنیم

افتخارآفرینی بانوان تیرانداز مُهری در مسابقات کشوری 

در دومین دوره مسابقات تیراندازی رنکینگ کشوری در رشته گلوله‌زنی، خانم‌ها بتول محمدی، رباب محمدی و سمیه کوهنورد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و خانم‌ها مارال و جمیله آردل و فاطمه صفری نیز به ترتیب مقام‌های چهارم، ششم و هشتم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

تداوم فاز اجرایی مرمت و بازسازی ۱۰۰۰ باب منزل محرومین در شیراز

 طی مراسمی که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد، عملیات مرمت و بازسازی منازل باقی‌مانده محرومین در کلان‌شهر شیراز در فاز اجرا قرار گرفت.

دستگیری تمام عوامل دخیل در حادثه شاه‌چراغ

عامل اصلی جنایت تروریستی شاه‌چراغ به دو بار اعدام محکوم شد

 رئیس‌کل دادگستری فارس گفت: پس از برگزاری دادگاه‌های مربوط به این پرونده، عامل اصلی این جنایت به دو بار اعدام محکوم شد و سایر عوامل دخیل در این پرونده در کشور دستگیر شده‌اند و در اختیار مقامات قضایی استان فارس قرار دارند.

آزادی ۳۱۵ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز 

 به همت نیکوکاران شیراز ۳۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از آغاز نذر رهایی تاکنون به آغوش خانواده بازگشته‌اند. در حال حاضر ۸۳۸ زندانی جرائم غیرعمد با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های فارس به سر می‌برند.

نمایش توان و اقتدار نیروهای مسلح استان فارس

 هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان فارس توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

اجرای ۱۶۵ کیلومتر شبکه و خطوط جمع‌آوری در شیراز و صدرا 

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۵ کیلومتر شبکه و خطوط جمع‌آوری فاضلاب در شهر شیراز و صدرا انجام شده است.

دستگیری عاملان حمله تروریستی در نورآباد ممسنی 

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس از دستگیری عاملان حمله تروریستی در میدان معلم شهر نورآباد ممسنی خبر داد.

سوخت‌رسانی بدون اختلال در پمپ‌بنزین‌های فارس در حال انجام است

 مدیرعامل شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی فارس در خصوص گزارش‌ها مردمی درباره عدم کارکرد کارت‌های سوخت در شامگاه اول مهرماه جاری گفت: اکنون بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت فارس وجود دارد و بدون اختلال در سیستم سراسری، عرضه سوخت با روال عادی انجام می‌شود.

شهردار شیراز آمادگی شهرداری این کلان‌شهر را در راستای همکاری در ساخت مسکن ایثارگران اعلام کرد.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم، رفع مسئله مسکن همه آحاد مردم است، اظهار کرد: حل مسئله مسکن ایثارگران نیز مدنظر برخی نمایندگان مجلس، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه و شهرسازی، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفته است.

هشدار جدی به شهروندان

۱۸۹ بیمار کرونایی روی تخت بیمارستان‌های فارس

 از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۸۶ هزار و ۵۶۲ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۴ هزار و ۸۴۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

همایش نسل ماندگار ۲ در شیراز 

هم‌زمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش «نسل ماندگار ۲» به‌منظور تجلیل از رزمندگان و پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

۱۴ مهر آخرین فرصت خروج اتباع خارجی از محدوده حرم شاه‌چراغ (ع)

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: آخرین فرصت برای اتباع خارجی برای تخلیه بافت پیرامونی حرم شاه‌چراغ (ع) ۱۴ مهرماه تعیین شده است.

اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

درگیری پلیس فارس با قاتل مسلح متواری 

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس از درگیری مأمورین پلیس با قاتل مسلحی که حوالی ظهر امروز پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود خبر داد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان