کد خبر: ۱۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
تا پایان سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از پل روگذر بلوار رحمت

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی پروژه روگذر بلوار رحمت از اواخر سال گذشته آغاز شد که با پیش‌بینی‌های انجام شده ایت پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در ارتباط با پل روگذر بلوار رحمت که در حال اجراست اظهار داشت: این تقاطع یکی از تقاطع‌هایی است که جزء طرح تفصیلی شهر شیراز و مصوبه طرح جامع شیراز است که در سال ۱۴۰۱ مراحل آن در شورای اسلامی شهر شیراز و کمیسیون شورای ترافیک شیراز مصوب شد.

 وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه نیز اواخر سال گذشته آغاز شد، در طی این مدت وظیفه داشتیم تجهیز کارگاه کنیم و قسمتی از فعالیت‌ها در حال اجرا است.
 
 معاون عمرانی شهرداری شیراز در ارتباط با شرایط فعلی پروژه عنوان کرد: در قسمتی از پروژه اجرای شمع‌ها، پای شمع‌ها و اجرای ستون در این پل روگذری که از قائم به سمت احمدی نو می‌رود آغاز شده و همچنین فعالیت‌هایی هم در سمت خیابان احمدی نو از جمله اجرای شمع‌ها آغاز شده است.
 
 امین با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه در مرحله‌ای است که دارای پیشرفت قابل‌توجه است، اظهار داشت: این پروژه برای کاهش ترافیک بسیار تأثیرگذار است و با وجود این تقاطع پیش‌بینی می‌شود شاهد قابل‌توجه کاهش ترافیک در این محور باشیم، این تقاطع به سمت کمربندی و همچنین از بلوار رحمت به سمت شاه‌چراغ می‌رود.

 وی در ارتباط با زمان اتمام پروژه و هزینه آن عنوان کرد: زمان پیش‌بینی‌شده برای پروژه ۲۴ ماه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد و پیش بینی می‌شود اجرای این تقاطع ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس
نظرات بینندگان