کد خبر: ۱۶۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
کجایند مدعیان حقوق بی‌بشر؟

روایتی تلخ از رژیمی که فقط کودک کُشت

روایت مردم فلسطین و کودکانی که هر بار با حملات وحشیانه صهیونیستها به شهادت رسیده و بر دستان پدران و مادران‌شان راهی دیار باقی میشوند حکایت تلخی است که دل عالمی را به درد می‌آورد بی‌آنکه حامیان حقوق بشر را ذره‌ای به فکر فرو ببرد که آیا این است حقوق بی بشر؟
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اکنون سالیان سال است که زندگی و تمام آرامش و آسایش مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی لگدمال می‌شود و این جانیان آدم‌کش وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را بر علیه ملت فلسطین انجام می‌دهند.

۷۵سال دربه‌دری و بی‌خانمانی ۷۵ سال شکنجه و ظلم و ۷۵ سال اشغالگری که گویه هر چقدر هم دردناک‌تر و فجیع‌تر باشد باز هم به چشم مدعیان حقوق بشر نمی‌اید مدعیانی که فقط از حقوق بشر شعارش را خوب بلدند اما در عمل هیچ یک از شاخصه‌های آن را ندارند و رعایت نمی‌کنند.

مردمی که ۷۵ سال با سنگ و چوب و مشت‌های گره‌کرده به جنگ نابرابر با رژیمی رفتند که حمایت نیمی از دنیا را با خود همراه داشته اکنون پس از سال‌ها رنج و محنت شجاعتی یافتند مثال نازدنی و در عملیاتی حیرت‌برانگیز کاری کردند کارستان؛ عملیات موسوم به "طوفان الاقصی" صبح روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (هفتم اکتبر ۲۰۲۳)، در حالی آغاز شد که به‌عنوان رویدادی حیرت‌انگیز به‌سرعت در بخش‌های خبری رسانه‌ها جهان برجسته شد و در سرتیتر اخبار قرار گرفت.

اما رژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن مافیای رسانه‌ای همواره سعی در سرپوش‌گذاشتن و نیز بایکوت جنایات خود داشته و بیشتر رسانه‌های جهان نسبت به این رژیم کودک‌کش گرایش حمایت‌گرانه دارند تا جایی که اندک خبر، گزارش و تحلیلی در خصوص جنایات و کشتار این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز اقدامات تروریستی آن تهیه و منتشر کرده و می‌کنند.

 ولی حالا آن‌قدر این عملیات برایشان سنگین تمام شده که با تمام توان و حمایت موشکی آمریکای جنایت‌کار ۱۱ روز پس از عملیات «طوفا الاقصی» همچنان غزه و مردمان مظلوم و بی‌دفاع منطقه را به زیر آتش‌گرفته است تا جایی که هنوز به آرامش دست نیافته‌اند؛ چرا که شکست اطلاعاتی و نظامی که حماس بر آنان وارد کرده هیچ‌گاه قابل‌ترمیم نخواهد بود.

در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی که شب گذشته به بیمارستان «المعمدانی» در غزه صورت گرفت صدها نفر کودک و غیرنظامی بی‌گناه به شهادت رسیدند و بیش از یک هزار نفر هم مجروح شدند؛ مردم غیور ایران اسلامی از همان ساعات اولیه این اتفاق به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعارهای ضد آمریکا و اسرائیلی این حمله را محکوم کردند.

 برخی از مردم شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار شیرازه حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده و خواستار پاسخ کوبنده به رژیم کودک‌کش صهیونیستی شدند.

جوان دانشجویی که شب گذشته عکس‌ها و تصاویر این حمله وحشیانه را دیده بود به قاطعیت از دانشجویان شیرازی خواست تا در تجمعی این حرکت را محکوم کنند.

 خانم جوان دیگری نیز که پرستار بود گفت: شهادت همکاران خود در بیمارستان غزه و کشته‌شدن صدها کودک و زن و مرد دل من را به درد آورد و آن‌قدر از این جنایت ناراحتم که اگر امکان کمک به کادر درمان غزه را داشتم حتماً کوتاهی نمی‌کنم.

کلام آخر:

روایت مردم فلسطین و کودکانی که هر بار با حملات وحشیانه صهیونیستها به شهادت رسیده و بر دستان پدران و مادران‌شان راهی دیار باقی میشوند حکایت تلخی است که دل عالمی را به درد می‌آورد بی‌آنکه حامیان حقوق بشر را ذره‌ای به فکر فرو ببرد که آیا این است حقوق بی بشر؟

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان