کد خبر: ۱۶۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت در گفتگو با شیرازه:

نفس‌های آخر رژیم کودک‌کش اسرائیل را می‌شنویم

امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت گفت: این نفس‌های آخر رژیم کودک‌کش اسرائیل است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه در راه‌پیمایی فردا روز جهانی قدس شرکت نمایند و وظیفه خودمان را به جهان اسلام ملت مظلوم فلسطین اعلام نماییم.

ابراهیم کلانتری امام‌جمعه موقت شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «شیرازه»، گفت: روز قدس روز جهان اسلام است واز اهمیت خاصی برخوردار است همه مسلمین جهان باید در این راهپیمایی با شکوه شرکت نمایند .

 وی افزود: امروز آبروی اسرائیل در دنیا با طوفان الاقصی درهم‌ شکسته شده و هیچ‌گونه حیثتی ندارد و برای آبروی ازدست‌ رفته دست به هر جنایتی متوسل می‌شوند و امروز دنیا می‌داند که با پشتیبانی آمریکا دست به این جنایات می‌زند و استکبار در غزه و فلسطین نسل‌کشی راه انداخته وان شاءالله روز نابودی اسرائیل نزدیک است .

 کلانتری با بیان اینکه نقش راهبرد امامین انقلاب این است و فرمودند: اسرائیل غده سرطانی است باید از بین برود و فرمود اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می‌برد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند و اسرائیل ان‌شاءالله در آینده نزدیک از بین خواهد رفت و امروز همه مسلمین آگاه دنیا طرف‌دار ملت مظلوم فلسطین هستند و شما از صدا سیما وقتی نگاه می‌کنید همه مردم حتی غربی‌ها هم به طرف‌داری ملت مظلوم و مقتدر راهپیمایی می‌کنند.

 کلانتری در ادامه تصریح کرد: این نفس‌های آخر رژیم کودک‌کش اسرائیل است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه در راه‌پیمایی فردا روز جهانی قدس شرکت نمایند و وظیفه خودمان را به جهان اسلام ملت مظلوم فلسطین اعلام نماییم.

 وی در پایان اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از جبهه مقاومت دفاع کنیم همه امروز مسئولیت داریم از همه نظر جبهه مقاومت حمایت کنیم چه ازنظر مالی و کارهای دیگرباره کنیم.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان