کد خبر: ۱۶۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از خشم مردم شیراز تا تجمع یهودیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

۷۰۰ پیوند در بیمارستان ابوعلی سینا

 رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی پیوند اعضاء ابوعلی سینا گفت: در بیمارستان فوق‌تخصصی پیوند اعضا ابوعلی سینا سالانه حدود ۷۰۰ پیوند مختلف انجام می‌شود.

یک خبر مسرت بخش

فارس و شیراز در حوزه خیرین سلامت در کشور پیشتاز هستند

 مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت گفت: فارس و شیراز به‌عنوان قطب سلامت کشور پیش‌گام امور خیری در حوزه درمانی و سلامت بوده و در حوزه خیرین سلامت پیشتاز هستند.

شناسایی ۸۹ میلیارد فرار مالیاتی شرکت‌های مجری ساختمان در فارس

 مدیرکل امور مالیاتی فارس از شناسایی ۸۹ میلیارد تومان فرار مالیاتی شرکت‌های مجری ساختمان در این استان خبر داد و گفت: درآمد واقعی ۵۷ شرکت مجری ساختمان ۱۶۰ برابر ابرازی‌شان بود.

کشف ۷ هزار تخلف صنفی در ۷ ماه 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت فارس گفت: در ۷ ماه گذشته ۷ هزار تخلف صنفی به ارزش ریالی بیش از ۶ هزار میلیارد کشف شد.

در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام شد.

تجمع یهودیان شیراز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

 جمعی از یهودیان شهر شیراز صبح امروز در کنیسه یهودیان شیراز دور هم جمع شدند و با شعار «حساب یهودیت از صهیونیسم جداست» جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان را محکوم کردند.

متهمان کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردریالی توسط پلیس شیراز دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان شیراز: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و فروش یک ملک مسکونی در شیراز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت. در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد، افرادی با جعل سند ملک مسکونی شخصی به هویت معلوم که در خارج از کشور سکونت داشته و فوت کرده است، اقدام به جعل مدارک، درخواست صدور سند المثنی و سپس فروش ملک وی کرده‌اند. کارآگاهان پلیس آگاهی با به‌کارگیری روش‌های نوین و اقدامات شبانه‌روزی، دراین‌خصوص ۴ کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. این افراد با تشکیل پرونده، از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرمایه ۸۰ میلیاردتومانی در صندوق حمایت از کشاورزی فارس

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان قدمتی بیش از ۱۸ سال دارد، گفت: در حال حاضر سرمایه این صندوق با ۳۷۷ تشکل سهام‌دار به بیش از ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

از ورزش چه خبر؟

کسب مدال طلا دختر سیمکانی در مسابقات پارادومیدانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

 فاطمه امیرزادگانی، یکی از ملی‌پوشان تیم پارادوومیدانی بود که در روز پایانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، با حریفانش در ماده دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ رقابت کرد. خانم امیرزادگانی در این مسابقه با ثبت زمان ۵۹.۸۸ ثانیه که بهترین عملکرد شخصی‌اش نیز بود، به مقام قهرمانی دست‌یافت و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

همکاری جهاد دانشگاهی فارس در تحقق اهداف جوانی جمعیت

 رئیس جهاد دانشگاهی فارس از آمادگی این نهاد برای تحقق اهداف جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

خشم مردم شیراز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی

 مردم شیراز بار دیگر با برپایی تجمع، نفرت و انزجار خود را از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند .

تقویت رسانه مهم‌ترین اقدام برای مقابله با امپراتوری دروغ است 

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اساسی در مقابله با جنگ شناختی بر عهده رسانه است و تقویت رسانه هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم از لحاظ نرم‌افزاری مهم‌ترین اقدام برای مقابله با امپراتوری دروغ است.


انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس برگزار شد.

 رضا محمدیان عضو شورای شهر شیراز با ۳۴ رأی مجدد و برای یک دوره یک‌ساله به‌عنوان رئیس شورای هیئت مذهبی استان فارس شد.

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صرفاً کار فرهنگی نیست 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: از روزی که قانون امربه‌معروف در مجلس تصویب شد باید به دنبال سازوکار اجرایی می‌رفتیم؛ بلکه بودجه آن طرح شود و برخی به‌نوعی قبول کردند که امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک کار فرهنگی است؛ اما صرفاً فرهنگی نیست و گستره آن به مدیریت و نظارت بر می‌گردد .

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان