کد خبر: ۱۶۱۶۰۲
گزارش تصویری/
مردم شیراز و استان فارس هم همزمان با سراسر کشور به خیابان‌ها آمده تا نفرت خود از استکبار جهانی را بلند فریاد بزنند.
تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران را شامل می‌شود.

این روز در تاریخ انقلاب اسلامی، نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و یادآور شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است.

۱۳ آبان که به تعبیر حضرت امام راحل، انقلاب دوم نامیده شد، معادلات سیاسی دنیا را دچار دگرگونی کرد و الهام‌بخش ملت‌های مظلوم و آزاده در برابر ظلم و ستم چپاول‌گران و قدرت‌های زورگو شد.

در این روز دانش‌آموزان پایه متوسطه تهران با تعطیل‌کردن کلاس‌های درس به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و با دانشجویان دانشگاه بر علیه رژیم پهلوی متحد شدند و شعار استکبارستیزانه سردادند و تعدادی از این دانش‌آموزان با شلیک ماموران ارتش شاه به شهادت رسیدند.

در تقویم رسمی کشورمان به خاطر وقایع مهمی که در این روز و در بازه های زمانی مختلف اتفاق افتاده روز دانش‌آموز نامگذاری شده که ملت ایران یکصدا و یکپارچه شعار ضد اشتکباری سرمی‌دهند

مردم شیراز و استان فارس هم همزمان با سراسر کشور به خیابان‌ها آمده تا نفرت خود از استکبار جهانی را بلند فریاد بزنند.

اکنون و از دقایقی قبل این حضور پرشور در میدان شهدای شیراز(شهرداری سابق) آغاز شده و تمام قشرها به خصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان پرشور و شعور حضور یافته‌اند.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان