کد خبر: ۱۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
در پی افزایش بی‌رویه قیمت گاز مایع انجام شد؛

نامه نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری به رئیس‌جمهور

در پی افزایش بی‌رویه قیمت گاز مایع نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواهان تجدیدنظر در اجرای آن شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پی افزایش بی‌رویه قیمت گاز مایع طی نامه‌ای به رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهان تجدید نظر در اجرای آن شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رئیس‌جمهور محبوب و مردمی جناب آقای دکتر رئیسی 

سلام‌علیکم

بعدالتحیه و السلام

بر اساس اخبار منتشره بنا به تصویب مسئولان، از ابتدای آذرماه جاری، قیمت گاز مایع مصرفی، دونرخی می‌شود و در قالب یارانه‌ای و غیریارانه‌ای (با چندین برابر قیمت یارانه‌ای) عرضه می‌گردد ۰ ظاهراً طبق این مصوبه متقاضیانی که در مناطق گازدار زندگی می‌کنند؛ ولی به هر دلیل اقدام به گازکشی نکرده‌اند و نیز صاحبان مشاغلی که پروانه کسب‌وکار ندارند و همچنین خانه‌ها و واحدهای فاقد کد پستی، باید جهت دریافت گاز موردنیاز خود به قیمت آزاد، به سامانه سدف مراجعه کنند ۰ سامانه‌ای که هر ماه اقدام به نرخ‌گذاری فرآورده‌های نفتی می‌کند!

آقای رئیس‌جمهور!

اتخاذ این تصمیم که مشکلات و سختی‌های فراوانی متوجه قشر محروم جامعه می‌کند آن هم در آغاز فصل سرما و در آستانه انتخابات، مایه تعجب و گلایه‌مندی بخشی از دوستداران شما شده است. چرا که سختی‌ها و پیامدهای این تصمیم بیش از همه متوجه جمعیت حدوداً سه میلیون‌نفری است که به شبکه سراسری گاز دسترسی ندارند و در روستاها یا مناطق محروم و حواشی شهرها سکونت دارند یا از طریق اغذیه‌فروشی‌های فقیرانه و طباخی‌های سیار امرارمعاش می‌کنند. گاه پرسیده می‌شود چرا این تصمیم در فصل گرما گرفته نشده؟ و پرسش‌های دیگر، 

امید آن که در صورت صلاحدید دستور فرمایید در این تصمیم تجدیدنظر شود و اجرای آن به‌وقت دیگر و با بررسی‌ها و ملاحظات بیشتر موکول گردد ۰

با آرزوی توفیقات بیشتر شما در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی ۰

شیراز

علی‌اکبر کلانتری

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری

 آذر ۱۴۰۲

انتهای پیام/

نظرات بینندگان