کد خبر: ۱۶۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲

احترام تعاونی مردمی به خواست مردم

با پیگیری جدی جمعی از مطالبه‌گران و افراد دغدغه‌مند شهرستان خرم‌بید در خصوص فروش بدون ضابطه حواله‌های سنگ و با مساعدت و همکاری هیئت‌مدیره شرکت‌تعاونی فراگیر مهرگستر مصوبه واگذاری ۳۰۰ تن سری دوم در سال ۱۴۰۳ به کارخانه‌ها سنگ لغو شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، با پیگیری جدی جمعی از مطالبه‌گران و افراد دغدغه‌مند شهرستان خرم‌بید در خصوص فروش بدون ضابطه حواله‌های سنگ و با مساعدت و همکاری هیئت‌مدیره شرکت‌تعاونی فراگیر مهرگستر مصوبه واگذاری ۳۰۰ تن سری دوم در سال ۱۴۰۳ به کارخانه‌ها سنگ لغو شد.

مجمع مطالبه‌گران شهرستان خرم‌بید با اعلام این خبر از طرف سهام‌داران به دلیل اولویت قراردادن مطالبه مردم از هیئت‌مدیره شرکت مهرگستر تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است شورای تأمین استان و کمیته‌های مربوطه سال گذشته طی مصوبه‌هایی فروش سنگ صادراتی خام را بدون مزایده ممنوع کرد و در خصوص درخواست انجمن سنگ برای گرفتن حواله اعلام کرد بدون مزایده فقط مجاز به دریافت سنگ خام داخلی برای فراوری هستند. 

احترام تعاونی مردمی به خواست مردم

همچنین شورای تأمین مصوب کرد برای جلوگیری از تضییع حقوق سهام‌داران و جلوگیری از رانت و ویژه خواری باید مزایده با حضور دیگر شرکت‌های داخلی و خارجی برای سنگ لاشه صادراتی انجام شود.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان