کد خبر: ۱۵۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
رئیس مجمع بسیجیان فارس:

متخصصان برای رفع مشکلات به دولت کمک کنند

رئیس مجمع بسیجیان استان فارس، بر لزوم همکاری و مشارکت متخصصان حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات با دولت، تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»محسن علیزاده، رئیس مجمع بسیجیان فارس، گفت: متخصصین عضو مجمع بسیجیان، این توانایی را دارند که در کنار مسئولان اجرایی استان و با نگاه مسئله محور نسبت بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای حل آنها با دولت همراهی کنند.

 علیزاده افزود: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی در تلاش است تا مشکلات موجود در کشور را به حداقل رسانده و در این میان همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید به دولت کمک کنند.

وی با بیان اینکه مجمع بسیجیان برگرفته از مردم است و در راستای امیدآفرینی و رفع مشکلات آنها گام بر می‌دارد، اظهار کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین رویکردهای محمع بسیجیان فارس، مسئله محوری و مطالبه‌گری است و حتما این مطالبه‌گری را نسبت به مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهیم داشت.

علیزاده گفت: همه بسیحیان استان در این مجمع نقش آفرین هستند و در تلاش هستیم با نگاه عمیق‌تر، علمی‌تر و منطبق با واقعیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و ارائه مشورت‌های لازم، تصمیم‌های درست‌تری برای رفع مشکلات مردم گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه مدیران اجرایی در کنار متخصصین مجمع بسیجیان می توانند کارهای ماندگار و اثربخشی را انجام دهند، گفت: تلاش خواهیم کرد طرح‌ها و پیشنهادهای ارائه شده از سوی کارگروه‌های تخصصی را در اجلاسیه کشوری بسیج پیگیری کنیم.

براساس این گزارش، در اجلاس مجمع بسیجیان استان فارس که با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد، محسن علیزاده، از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفان به عنوان رئیس مجمع بسیجیان فارس منصوب شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان