کد خبر: ۱۶۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم در گفتگو با «شیرازه»:

از خصوصیات اصلح بودن خدمت به مردم است

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم گفت: باید در جهت شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو کوشید و به داوطلبانی که روحیه انقلابی بیشتری دارند و هدفشان خدمت به مردم است رأی داد چرا که یکی از خصوصیات اصلح بودن خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» زینب ایزدی رئیس دانشگاه پیام‌نورشهرستان رستم در گفتگو با این رسانه گفت: شرکت در انتخابات تعیین سرنوشت خود و تثبیت نظام جمهوری اسلامی برای بقا است که با حضور حداکثری به ثمر می‌نشیند.


وی در واکنش به سؤال خبرنگار شیرازه مبنی بر دلیل نفرت دشمنان انقلاب اسلامی جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: دلیل نفرت دشمنان از حضور مردم در انتخابات این است که در خواهد یافت مدافعان حکومت مردم هستند و اینها با رأی خود به دشمنان اعلام می‌کنند که ما نظام را می‌خواهیم و از آن دفاع می‌کنیم وقتی مردم با نظام باشند توطئه آنها برملا و شکست خواهد خورد.


رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم در ادامه بیان کرد: باید در جهت شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو کوشید و به داوطلبانی که روحیه انقلابی بیشتری دارند و هدفشان خدمت به مردم است رأی داد چرا که یکی از خصوصیات اصلح بودن خدمت به مردم است.


ایزدی افزود: راه رسیدن به انتخاب درست آگاه کردم مردم و نیز اعلام خدمات نظام به مردم است و مسئولان نظام باید هر چه بیشتر اعتماد مردم را جلب کنند.

 
وی گفت: مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و ازآنجایی‌که حکومت ما بر پایه دموکراسی حاکم است مردم تعیین کننده سرنوشت جامعه خویش هستند و باید این فرصت را غنیمت بشمرند؛ بلکه با انتخاب اصلح در جهت رفع معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گام مفیدی برداشته شود.


این مقام مسئول مطرح کرد: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها است و به نوعی چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد؛ ازاین‌رو باید افرادی وارد این جایگاه شوند که با علم آگاهی خود در جهت خدمت به مردم در مقام عمل ظاهر شوند.


رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم از مردم خواست که روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بروند و گفت: جهت حفظ نظام و انقلاب و ناامیدی دشمنان ایران در انتخابات شرکت پرشور داشته باشیم و از منتخبین می‌خواهیم وعده‌های پوچ و نشدنی بر زبان نیاورند و برای مصالح دولت و ملت از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


 ایزدی در پایان افزود: ازآنجایی‌که مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد مردم با درنظرگرفتن ملاک و معیار انتخاب اصلح از منظر امامین انقلاب شخصی را انتخاب کنند که بتواند در راستای امر خطیر موفق شوند تا علاوه بر رفع معضلات برای پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها گام مفیدی بردارند. 

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان