کد خبر: ۱۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان سپیدان در گفتگو با «شیرازه»:

انتخاب اصلح سرنوشت ایران قوی را رقم می‌زند

فرماندار شهرستان سپیدان گفت: امروز همه ما به برکت انقلاب اسلامی به‌نوعی در سرنوشت خود نقش‌آفرینی می‌کنیم و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح سرنوشت ایران قوی را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، علیرضا سامری فرماندار شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است، تصریح کرد: نماینده‌ای که خود را متعهد به اعتقادات اسلامی و انسانی بداند و همیشه خود را مدیون ایثارگری ایثارگران تلقی نماید، در قیام و قعودهای خود، در موضع‌گیری‌ها و جهت‌گیری‌های خود هیچ‌وقت صاحبان اصلی انقلاب را فراموش نکرده و در پیچ‌وخم‌های حوادث و جریانات پیش‌آمده در طول دوران نمایندگی مسیر اصلی نظام و انقلاب را گم نخواهد کرد.


وی رأی‌دادن بر اساس تعصبات قومیتی را نوعی آسیب دانست و بیان داشت: برای انتخابی صحیح و کارآمد باید مؤلفه‌هایی از جمله تقوا، ولایت‌مداری، توانایی و مدبر بودن را در نظر گرفت.


فرماندار شهرستان سپیدان در ادامه افزود: برای نشستن بر کرسی سبز مجلس شورای اسلامی داشتن توانایی، روحیه خدمتگزاری، در خط امام و رهبری بودن، درک‌کردن مردم، اشراف بر آرمان‌های مقدس انقلاب، بصیرت، دشمن‌شناسی، شناخت آسیب‌ها و بسیاری از موارد دیگری که فرد را در قانون‌گذاری بهتر یاری می‌کند و نیاز ورود به مجلس است نیز لازم و ضروری است.


نماینده عالی دولت در شهرستان سپیدان مشارکت حداکثری را لازمه مجلسی قوی برشمرد و افزود: داشتن مجلس قوی بنا به تأکید مقام معظم رهبری از اهداف بلندی است که با انتخاب آگاهانه و مسئولانه مردم در انتخابات محقق می‌شود. ایشان بر چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات تأکید جدی دارند و جنبه معنابخش جمهوری اسلامی را وابسته به انتخابات مردم می‌دانند. 


فرماندار شهرستان سپیدان مطالبه‌گری مردم از نامزدهای مجلس شورای اسلامی را بهترین اساس شناخت آنها دانست و تصریح کرد: مردم باید سوابق کاندیدا، طرح و برنامه، میزان آشنایی با نظام و مسائل شهرستان و مواجهه فرد را در حل مسائل و مشکلات شهرستان را مورد بررسی قرار دهند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان