کد خبر: ۱۶۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز خبر داد:

افتتاح موزه شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۴

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: موزه شهرداری شیراز را در روز شیراز سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهیم کرد و همچنین دایره المعارف شیراز را آغاز کرده‌ایم و جلد‌های مختلف آن را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدعلی چوبینی امروز ۱۳اردیبهشت ماه در مراسم روز بزرگداشت شیراز با بیان اینکه شهر شیراز شهر مکتب خوان‌ها است، گفت: شیراز شهری است که هنرمندان بسیاری را در خود جای داده است و از وجود هنرمندان صاحب نامی بهره می‌برد که نقطه قوت این شهر محسوب می‌شوند.

 
وی گفت: این شهر با همه شهرتش هنوز راز و رمزهای بسیاری دارد و از همین باب با مدیریت شهرداری شیراز و شورای شهر شیراز اتفاقات بسیار خوبی را برای معرفی آغاز کردیم.

چوبینی با بیان اینکه دایره المعارف شیراز را آغاز کرده‌ایم و جلدهای مختلف آن را منتشر خواهیم کرد، افزود: موزه شهرداری شیراز را در روز شیراز سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهیم کرد.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: بافت تاریخی شهر شیراز و گردشگری باغ‌ها را توسعه می‌دهیم و باغات گردشگری قصرالدشت را احیا می‌کنیم.


وی ادامه داد: ادبیات سوغات شهر شیراز است و موزه شعر را در سال جاری افتتاح خواهیم کرد زیرا مردم شهر شیراز لایق بهترین‌ها هستند.


به گفته وی شهر شیراز تماشایی تاریخی، قرن‌ها فرهنگ را با خود یدک می‌کشد و همواره در زمینه علم و ادب و شعر سرآمد است و شخصیت‌های بزرگی را در دامان خود پرورش داده است.


چوبینی در پایان گفت: در شهر شیراز شاهد فعالیت ادبی مختلفی هستیم که این موضوع نیز از نقاط قوت این شهر محسوب می‌شود.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شیراز ، روزشیراز ، شهردار
نظرات بینندگان