کد خبر: ۱۶۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شیراز خبرداد:

راه‌اندازی صندوق سیار در بیمارستان‌ها

فرماندار شیراز از فعالیت ۷ هزار نفر شامل اعضای اجرایی، نظارت، امنیتی و بازرسی در برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، لطف‌الله شیبانی از آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان خبر داد و گفت: ۴ کاندیدا برای دو کرسی باقی‌مانده برای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه این انتخابات هم‌زمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: در این مرحله ۷ هزار نفر در بخش‌های اجرایی، نظارت، امنیتی وبازرسی در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابات شیراز و زرقان مشارکت و همکاری خواهند داشت.

شیبانی با بیان اینکه در این مرحله نیز مانند مرحله اول از ظرفیت دانشجویان استفاده خواهیم کرد، گفت: از ظرفیت تمام دانشجویانی که اعلام آمادگی کرده‌اند، استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شیراز با تصریح اینکه انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: در تمام نقاط شهرستان‌های شیراز و زرقان صندوق ثابت یا سیار خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: مانند مرحله اول تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم از تمام افرادی که مایل هستند در انتخابات شرکت کنند؛ اما به دلایل گرفتاری‌های شغلی امکان حضور در پای صندوق‌های ثابت ندارند، با استفاده از صندوق سیار، اخذ رأی داشته باشیم؛ لذا در تمام بیمارستان‌ها و پادگان‌ها و مراکز صنعتی هم صندوق سیار خواهیم داشت.

شیبانی در بخش پایانی سخنان خود آخرین‌مهلت تبلیغات مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد.

 انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، شیبانی ، فارس
نظرات بینندگان