کد خبر: ۱۶۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شیراز

آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز صبح امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی در ستاد فرماندهی ناجا شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار حبیبی امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه با اشاره به فرمایش حصرت علی (ع)، گفت: امام علی (ع) فرمود: قیمت و ارزش هر کس به‌اندازه کاری است که می‌تواند آن را به‌ خوبی انجام دهد.


وی در ادامه با بیان اینکه باید خودمان را ارزیابی کنیم و ببینیم چه چیزی را دوست داریم، یادآور شد: اولین چیزی که باید دوست داریم خدا است و دوم باید کسانی که در راه خدا رفتند دوست بداریم شهیدانی که آسایش و آرامش را به ما هدیه کردند.


سردار حبیبی تصریح کرد: جانبازانی را دوست بداریم که سلامت خود را در این راه تقدیم خدای بزرگ کردند برای آسایش و آرامش و عرض ادب به مولا و رهبرمان از اعضای بدن خود گذشتند همچنین امیدواریم که بتوانیم در راه شهدا و عاقبت‌به‌خیر شویم.


وی تأکید کرد: دشمن در مقطعی که می‌نگریم بهانه‌ای برای انقلاب اسلامی و نقشه و توطئه کرد؛ ولی با حضور زیبای مردم توطئه‌ها خنثی شد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در همین اتفاق اخیر هدف دشمن بر روی حجاب و عفاف مردم بود که و حجاب و عفاف راهداری قرارداد و دشمن فکر می‌کند با خیال خام موفق شده‌اند اما نشدند.


وی تصریح کرد: روز جهانی قدس حضور پر شور مردم را دیدید و کم‌رویی دشمن را دیدید و نامیدی دشمن را دوباره خواهید دید.
سردار حبیبی تصریح کرد: ما باید یاد بگیریم که نمی‌توانیم دیگران را مجبور کنیم دوستمان داشته باشند ولی می‌توانیم با اعمال و رفتار و عملکردمان محبوب دیگران شویم.


وی خطاب به سردار شجاعی ادامه داد: شما شاهد هستید که چطور مردم سردار شجاعی را دوستش دارند؛ یعنی محبوب شده است.
فرمانده انتظامی فارس گفت: ملاک ما نیروی انتظامی این است که چه‌قدر مردم‌دوستمان دارند.


سردار شجاعی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی فارس امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: چهار سال و هشت ماه و هشت روز در خدمت مردم شیراز بودم که با خوبی و مشکلات گذشت؛ اما تلاش تمام دستگاه‌های امنیتی موجب شد که این فراز و نشیب‌ها را پشت سر بگذارم.


وی افزود: بسیاری از احکام بزرگی که انجام داده شد بر اساس ابلاغ قضایی و دستگاه‌ها بود را با برآوردهای صحیح و موفقیت پشت سر گذاشتیم همچنین در حوزه مسائل اجتماعی بسیاری از مشکلات و مسائل را به دستگاه‌ها اعلام کردیم و به حل آن‌ها پرداختیم. 

معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شیراز

سردار شجاعی با بیان اینکه در حوزه اقدامات عمرانی تلاش‌های خوبی را در پاسگاه‌های مختلف که درخصوص تملک زمین ورود پیدا کرده بود را انجام داده‌ایم، گفت:‌ امیدواریم بتوانیم با اقداماتی را که در این سال‌ها انجام داده‌ایم خدمات خوبی را به مردم ارائه داده باشیم.

 زراعتیان فرمانده جدید انتظامی شیراز با بیان اینکه اقتدار به بلند صحبت‌کردن نیست؛ بلکه اعتبار انسان‌ها اقتدار را نشان می‌دهند همچنین اقتدار و اعتبار انسان‌ها موقعی به دست می‌آیند که خوش‌قول و صداقت داشته باشند گفت: این قول را می‌دهم که قطعاً برای مردم شهرم پر تلاش باشم و به مردم خدمت کنم.

لطف الله شیبانی نیز در مراسم تکریم فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: قریب به دو سال درخدمت سردار شجاعی بودم و در این مدت جز تعامل و همراهی و حل مشکلات که در این شهرستان وجود داشت که با رویی گشاده و با تواضع این مسائل را پیگیری می‌کردند همراه بودم.

به گفته فرماندار شیرازهمراهی، هم افزایی و تعامل سردار شجاعی در این شهرستان بی‌نظیر بود که ضمن تقدیر از زحمات وی خواستار سلامتی و موفقیت برای زراعتیان فرمانده انتظامی جدید شهرستان شیراز شد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان