کد خبر: ۲۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰

یک داروی معجزه گر برای جوان ماندن

برای داشتن ذهنی قوی و پوستی شاداب، حفظ سلامتی عمومی بدن و تحرک آسان بدن شما نیاز دارید که به مقادیر کافی در شبانه روز آب بنوشید.
به گزارش شیرازه به نقل ازگروه خواندنی های مشرق، برای جوان ماندن و به تعویق انداختن نشانه های پیری و کهولت، راه های مختلفی پیشنهاد شده است اما آیا می دانستید یکی از بهترین راه ها برای حفظ نشاط و جوانی، کار ساده ای مانند نوشیدن مقادیر کافی آب است؟
 
محققان دانشگاه جان هاپکینز با انجام تحقیقات جدید به این نتیجه رسیده اند که برای داشتن ذهنی قوی و پوستی شاداب، حفظ سلامتی عمومی بدن و تحرک آسان بدن شما نیاز دارید که به مقادیر کافی در شبانه روز آب بنوشید.
 
 
اما داستان هشت لیوان در روز را فراموش کنید. این قاعده خیلی کلی است و نمی توان برای همه آن را تجویز کرد. اگر شما تحرک کمی دارید و زیاد در هوای گرم قرار نمی گیرید نیاز به این مقدار آب ندارید اما اگر برعکس ورزش می کنید و هر روز پیاده روی می کنید و تحت استرس هستید و یا دارای بیماری ای هستید و در طول درمان قرار دارید و یا در محیطی گرم زندگی می کنید به بیش از هشت لیوان نیز نیاز دارید.
 
نمی توان برای افراد دقیقا مشخص کرد که به چه مقدار آب روزانه نیاز دارند چون هر روز مانند روز قبل نیست و نیاز بدن به مقادیر آی تغییر می کند اما بزرگسالان از 5 لیوان تا 10 لیوان در روز به طور متغیر نیاز دارند که آب بنوشند و مقدار آب مورد نیاز بدن را باید با توجه میزان فعالیت خود و تعداد مواردی که در روز به شما تشنگی بدست می دهد مشخص کنید.
 
 انتهای پیام/ص
 
 
نظرات بینندگان