کد خبر: ۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰

محور اصلی در انتخابات حضور حداکثری است

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه محور اصلی و مهم در برگزاری انتخابات، حضور حداکثری مردم است، گفت: گذشته افراد برای آنها در آینده صیانت ایجاد نمی‌کند.

کامران باقری لنکرانی در جمع نمازگزاران مسجدالنبی شیراز اظهار داشت: در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی جایگاه مذهبی و معنوی شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری ابراز داشت: جبهه پایداری با قرار دادن یک روحانی در سرلیست خود در شیراز سعی دارد جایگاه معنوی و مذهبی شهر مقدس شیراز را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه تفاوت سلیقه میان جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان طبیعی است اضافه کرد: وجود سلایق مختلف در سطح جامعه علاوه بر ایجاد انگیزه می‌تواند بسیار سازنده باشد.

لنکرانی گفت: تفاوت دیدگاهی میان مبانی جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان وجود ندارد و در بسیاری از حوزه‌های انتخاباتی تلاش می‌شود که لیست مشترکی ارائه شود.

وی حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار با اهمیت خواند و تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود می‌توانند مجلسی را تشکیل دهند که برای بهبود امور داخلی تلاش مضاعفی داشته باشد.

سخنگوی جبهه پایداری ناامید کردن دشمنان جمهوری اسلامی را از برکات دیگر حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: علاوه بر ناامیدی دشمنان ملت‌های اسلامی چشم به حرکت‌های مردم ایران دارند که حضور حداکثری با توجه به شرایط فعلی جهان اسلام بسیار حائز اهمیت است.

لنکرانی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال گسترش فضای یاس و ناامیدی در کشور هستند عده‌ای از افراد داخلی نیز با همراهی آنها سعی دارند فضای کشور را  آکنده از تلخی‌ها جلوه دهند.

وی ادامه داد: عده‌ای معتقدند حضور مردم زمانی مثمرثمر است که آنها انتخاب شوند در صورتی که شرط اصلی و مهم برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری است تا بار دیگر دشمنان پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را ببینند.

عضو مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه پایداری حزب نیست بلکه یک جبهه گفتمانی است که هدف از تشکیل آن عضوگیری یا تشکیل دفتر نبوده است.

وی تصریح کرد: هر کس که گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی را بپذیرد عضو این جبهه گفتمانی است، ضمن اینکه عمل و رفتار وی در چارچوب این گفتمان شرط تعهد او به گفتمان پایداری است.

سخنگوی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: گذشته افراد برای آنها در آینده صیانت ایجاد نمی‌کند که نمونه بارز آن را در فتنه 88 مشاهده کردیم و بودند افرادی که در گذشته در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشتند و بعد از ماجرای فتنه مقابل آبروی نظام ایستادند.

نظرات بینندگان