کد خبر: ۱۶۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان استهبان در گفتگو با «شیرازه»:

حضور حداکثری کشور را بیمه می‌کند

فرماندار شهرستان استهبان گفت: حفظ انسجام و دورریختن عوامل تفرقه با حضور حداکثری در بزنگاه‌های سیاسی موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران عزیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خبرنگار این رسانه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده نوظهور در قرن حاضر است که تحول شگرف در معادلات سیاسی و روابط بین‌الملل پدید آورد.


وی افزود: پیروزی انقلاب در واقع یک حرکت عظیم اسلامی با پشتیبانی و حضور مردم و هدایت و رهبری امام (ره) بود که بیانگر تحقق اراده مردم و مصداق این آیه شریفه «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» است و از طرفی بیانگر حاکم ساز فرهنگ توحید و اسلام به‌جای فرهنگ الحاد، استبداد و اهمیت ویژه مؤلفه مردم در پیشبرد اهداف هر جامعه‌ای است. 


این مقام مسئول بیان کرد: همان‌گونه که در زمان امیرالمؤمنین نیز تا حضور مردم محقق نشد، حکومت امام نیز برقرار نگردید. نقش یک رهبر تمام‌عیار دینی به‌عنوان محور و هماهنگ‌کننده تحقق خواست درونی مردم و راهبری حکیمانه جریان انقلابی نیز اهمیت بالائی دارد و در یک‌کلام پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده تشکیل مثلث طلایی آرمان و ایدئولوژی، رهبری و نیروی انسانی که مثلت موفقیت هر پدیدۀ اجتماعی است، است.


کارگر به چند نمونه از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: علی‌رغم سیاه‌نمایی‌های دشمن و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف، پیشرفت‌ها قابل‌توجهی صورت‌گرفته است، دستاوردهای حوزه درمان و سلامت، عدالت، پزشکی، نانو، امنیت، بیوتکنولوژی، موشکی، فضائی، سلول بنیادی، رفاه اجتماعی، خودکفایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، شبکه‌های ارتباطی راه و راه‌آهن، گازرسانی، برق‌رسانی، اماکن ورزش و از همه مهم‌تر استقلال کشور است.


فرماندار شهرستان استهبان در واکنش به شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: شرایط اساساً قابل‌مقایسه نیست حتی به گفته کسانی که شاید خیلی هم همراهی جدی با انقلاب نداشته و شرایط قبل انقلاب را درک کرده‌اند شرایط زمین تا آسمان تفاوت دارند و به‌عنوان‌مثال نرخ سواد و پوشش متقاضیانی تحصیلات پایه و تکمیلی - نرخ سواد از ۴۷ درصد در سال ۵۵ به ۶.۹۶ درصد سال ۱۴۰۰ رسیده است، ایران اسلامی در سال ۵۵ در هیچ رشته‌ای قطب علمی نبوده این در حالی است که در سال ۱۳۹۰ حداقل در ۱۴۲ حوزه به قطب علمی رسیده است. از نظر علمی در رتبه ۱۵ دنیا هستیم. پیشرفت‌های نظامی و قدرت دفاع کشور، از یک کشور تحت سیطره آمریکا و انگلیس به یک قطب نظامی و دفاعی در جهان به اعتراف همگان تبدیل شده‌ایم. حتی صادرکننده تسلیحات پیشرفته نظام هستیم.


وی در ادامه گفت: وضعیت قمارخانه‌ها، کاباره‌ها، مراکز فروش مشروبات الکلی، قاچاق سازمان‌یافته مواد مخدر، در یک‌کلام قبل از انقلاب عقب‌ماندگی‌های بسیاری بر مردم تحمیل شد و هزینه جشن‌های ۲۵۰۰ساله، عیش‌ونوش خاندان سلطنتی، عدم دخالت مردم در انتخاب مسئولان و نمایندگان خود، بردگی و تحت سیطره اجانب، ازجمله عناوین نکبت‌باررژیم شاهنشاهی است وبرای صدق کلام خواندن کتاب خاطرات ارتشبد فردوست از همکاران و نزدیکان شاه را به همه مردم توصیه می‌کنیم.


کارگر در پایان بیان کرد: شرکت در انتخابات به فرموده رهبری یک عمل صالح است و تأیید، تصدیق و مستحکم کردن نظام جمهوری اسلامی است و حضور حداکثری کشور را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیمه می‌کند که حفظ انسجام و دورریختن عوامل تفرقه با حضور حداکثری در بزنگاه‌های سیاسی موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران عزیز خواهد بود.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان