کد خبر: ۲۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

جبهه متحد و جبهه پایداری مشترکات زیادی دارند

آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به احتمال حضور نبویان و انصاریان در لیست جبهه متحد، در خصوص رقابت بین گروه‌های اصولگرا گفت: اگر رقابت به تخریب یکدیگر منجر نشود، هیچگونه اشکالی ندارد.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز دوشنبه در حاشیه همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه داران حجاب و عفاف، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره قرار نگرفتن برخی چهره‌های سیاسی در لیست جبهه متحد اصولگرایان، اظهارداشت: بنده در نخوه تنظیم لیست جبهه متحد اصولگرایان به صورت جزئی دخالت ندارم اما توصیه کرده‌ام و می‌کنم که همه خوبان در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار بگیرند.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رقابت بین اصولگرایان سبب کاهش رأی به آنها نمی‌شود، گفت: اگر رقابت طوری باشد که به تخریب یکدیگر منجر نشود، هیچگونه اشکالی ندارد.

آیت‌الله مهدی‌کنی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که درباره احتمال تعامل جبهه متحد با جبهه پایداری پرسیده بود نیز اظهار داشت: ما مشترکات بسیاری داریم اما احتمال تعامل بعید به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری را همیشه دعوت به وحدت کرده‌ام، تعامل جبهه پایداری با جبهه متحد را بعید توصیف کرد و گفت: بنده دوست دارم که وحدت میان این دو جبهه برقرار باشد.

 رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره نامزدهای مشترک بین جبهه پایداری و متحد نیز تأکید کرد: هنوز لیست جبهه متحد اصولگرایان نهایی نشده است و افراد مشترک بین جبهه پایداری و متحد هم مشخص نیست.

خبرنگاری از آیت‌الله مهدوی‌کنی درباره قرار گرفتن نبویان و انصاریان در میان سه نفر باقی‌مانده در  لیست جبهه متحد اصولگرایان پرسید که وی در پاسخ تصریح کرد که احتمال دارد این دو نفر (نبویان و انصاریان) در میان لیست جبهه متحد قرار بگیرند، اما هنوز لیست نهایی نشده است.

نظرات بینندگان