کد خبر: ۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

کمک 2،5 میلیارد ریالی به یتیمان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از کمک 2،5 میلیارد ریالی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی فارس از ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.

علی الهیاری دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارکنان سازمان‌ها و ادارات استان فارس در امور خیر به ویژه ایتام زیر پوشش گوی سبقت را در کشور ربوده‌اند، اظهار داشت: حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی هم‌استانی‌های خداجو و غیور از محرومان، نیازمندان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس روز به روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: مردم خیر و نوع‌دوست استان فارس همواره و در تمام عرصه‌های خداپسندانه در صف مقدم بوده و گوی سبقت را از دیگر هموطنان‌ ربوده‌اند.

این مسئول ادامه داد: مشارکت سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز در این مورد رویه رو به افزایشی را داشته و جای امیدواری است که در آینده نزدیک با حضور تمام‌جانبه اقشار مختلف مردم و ادارات و سازمان‌ها، محرومان و مستضعفان این استان از چنگال اهریمن فقر و محرومیت رها شوند.

الهیاری در ادامه با اشاره به عملکرد واحد اکرام ایتام این استان در زمینه حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش اضافه کرد: یکی از مجموعه‌های بسیار فعال در زمینه حمایت از ایتام، دانشگاه علوم پزشکی این استان است که با شروع فعالیت حامی‌یابی واحد اکرام در این دانشگاه، کارکنان آن شامل مدیران، معاونان، پزشکان، پرستاران و کادر اداری همیاری بسیار شایسته‌ای در این زمینه با این نهاد داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: این حمایت‌ها به نحوی بوده که از آغاز نیمه دوم سال 1388 تاکنون یک‌هزار و 250 نفر از کارکنان خداجوی این دانشگاه امر سرپرستی معنوی و حمایت از یک‌هزار و 150 کودک یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان را به عهده گرفته که تا پایان دی ماه سال جاری 2میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی اهدا کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از حمایت‌های صورت‌ گرفته، تعداد 170 نفر از کارکنان بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز به صورت ماهانه 17 میلیون و 500 هزار ریال از حقوق خود را به امر حمایت از فرزندان معنوی‌شان اختصاص داده‌اند.

الهیاری در پایان با تقدیر از کارکنان مجموعه پزشکی این استان بیان کرد: امیدواریم با ورود به فاز دوم حامی‌یابی در سایر سازمان‌ها بتوانیم از ظرفیت‌های کشف نشده آن‌ها برای مشارکت‌دادن در امور خیر به ویژه حمایت از ایتام بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان