کد خبر: ۲۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱

مهمترین وظیفه روابط عمومی اوقاف فارس تولید خبر است

مصطفی زائری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به عنوان یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد اسلامی در جامعه نیازمند تولید خبر و اطلاع رسانی در سطح وسیع نسبت به اهمیت و جایگاه وقف در جامعه هستیم.

زائری که در جلسه هماهنگی برنامه های روابط عمومی اوقاف فارسسخن می گفت افزود: تا رسیدن به جایگاه مطلوب اطلاع رسانی نسبت به جایگاه رفیع وقف و برکات و آثار آن در جامعه فاصله زیادی داریم و باید با برنامه ریزی وهدف گذاری مناسب این فاصله را کم کنیم.

مدیر روابط عمومی اوقاف فارس گفت: یکی از بهترین روشها، تولید محتوا و خبر برای انعکاس در رسانه ها می باشد که در سال گذشته روابط عمومی اوقاف موفق شد بطور میانگین روزانه 2 خبر را تولید و در اختیار رسانه ها قرار دهد.

وی این تعداد خبر را کافی ندانست و گفت تمام سعی و تلاش خود را جهت تولید بیشتر خبر به کار بندیم و این مهم را در سال 91 به تولید روزانه 4 خبر افزایش دهیم.

زائری با تاکید بر تولید کارهای فاخر در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه با تقدیر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حضور در مجامع ملی و بین المللی در حوزه روابط عمومی را مهم دانست و افزود: در سال گذشته روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس موفق شد در حوزه روابط عمومی الکترونیک و حضور در سمپوزیوم بین المللی ایران و مجامع بین المللی در حوزه روابط عمومی عنوان های برتر را کسب نماید که امسال نیز باید این موفقیت ها ادامه پیدا کند.

زائری گفت: در سال 90 توسط روابط عمومی اوقاف فارس بیش از 110 هزار بسته اطلاع رسانی، حضور در دو نمایشگاه، اجرای 35 برنامه مناسبتی، راه اندازی سامانه پیامک، راه اندازی سامانه، جمع آوری اخبار RSS ، راه اندازی زیر پرتال اطلاع رسانی، بازدید مجازی و زیارت از راه دور امام زاده سید علاء الدین حسین(ع)، تولید برنامه 30 قسمتی میراث پایدار و حضور بیش از 300 بار در برنامه های رادیو و تلوزیون و حضور بیش از 5000 بار در روزنامه ها و سایت های خبری و صدا و سیما را از جمله برنامه های روابط عمومی اوقاف فارس در سال گذشته دانست.

نظرات بینندگان