کد خبر: ۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱

هفته مقابله باجنگ نرم درکشور نامگذاری شود

مهندس حسین صادق عابدین درنخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی درسال جدیدبا تاکید برلزوم برنامه ریزی مناسب برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم وماهواره پیشنهادکرد،هفته ای به نام مقابله باجنگ نرم درکشور نامگذاری شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس حسین صادق عابدین در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 91 با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای یادروز سعدی اظهار داشت: در این برنامه جمعی از مقامات بلندپایه کشوری حضور می‌یابند و در همین راستا باید برنامه‌های مناسبی طراحی و اجرا شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم و ماهواره خاطرنشان کرد: استفاده از ماهواره باید به منکر تبدیل شود تا جامعه در عدم پذیرش آن استقبال بیشتری داشته باشد.

وی افزود: به همین مناسبت باید هفته‌ای به‌نام «مقابله با جنگ نرم» در کشور نامگذاری و در آن برنامه‌های مختلفی به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق تاریخی شیراز در مورد کشور آفریقایی زنگبار گفت: باید فعالیت‌های انجام شده در مورد این کشور بررسی و کارشناسی شود چراکه سابقه ارتباط تاریخی شهر شیراز با این کشور ظرفیت مناسبی برای گسترش مناسبات به شمار می‌رود.

این جلسه با بررسی مباحث چگونگی مقابله با ماهواره و برگزاری یادروز سعدی در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز پایان یافت.

نظرات بینندگان