کد خبر: ۱۶۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در فارس تأکید کرد:

نقش مهم آموزش و پرورش در مشارکت انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در فارس با تاکیدبرنقش مهم آموزش‌ و پرورش در جامعه بر تأثیرگذاری این قشر در مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو در ۱۱ اسفندماه نیز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش فارس، آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس در دیدار سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس با اشاره به حماسه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از حضور مؤثر فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در این راهپیمایی تقدیر کرد.


وی همچنین با تأکید بر نقش مهم آموزش‌وپرورش در جامعه بر تأثیرگذاری این قشر در مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو در ۱۱ اسفندماه نیز تأکید کرد.


آیت‌الله دژکام همچنین از جامعه تعلیم‌وتربیت استان خواست تا اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را مدنظر خود قرار دهند.

نقش مهم آموزش پرورش در مشارکت انتخابات


فرشید قاسمی سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش فارس نیز در این دیدار گزارشی از جایگاه تعلیم‌وتربیت استان در سطح کشور در بخش‌های مختلف پرورشی، آموزشی، ورزشی و... را بیان کرد.


قاسمی با اشاره به ساحت‌های مختلف سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، بخشی از برنامه‌های خود در تحقق ساحت عبادی و اعتقادی این سند را بیان کرد.


سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: مسئله مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو از جمله مهم‌ترین دستور کار و فعالیت تعلیم‌وتربیت در استان است.


قاسمی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات فرصتی برای تحقق ساحت تربیتی اجتماعی سیاسی در دانش‌آموزان است.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان