کد خبر: ۳۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

کلنگ احداث ادامه بلوار آفرینش شیراز به زمین خورد

همزمان با روز شوراها و در نخستین روز از هفته شیراز، احداث بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی شیراز عصر امروز دیروز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین کلنگ‌زنی احداث بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی گفت: از بودجه یک میلیارد و 50 میلیون تومانی امسال شهرداری شیراز، 900 میلیون تومان به ایجاد پروژه عمرانی اختصاص یافته است.

علی زحمت‌کش اظهار داشت: به علت ترافیک محور شمال غرب شیراز زمان بسیاری از شهروندان در طی کردن این مسیر تا مرکز شهر هدر می‌رود که با بهره‌برداری از پروژه بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی در وقت شهروندان برای تردد به سمت مرکز شهر صرفه‌جویی می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر جمعیت یک میلیونی شیراز حتی در طول سال فقط یک بار از این محور تردد کنند 100 میلیون دقیقه در وقت شهروندان در یک‌سال صرفه‌جویی می‌شود.

زحمت کش با بیان اینکه امید می‌رود این پروژه تا پایان عمر شورای سوم شیراز به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: پروژه‌های شهرداری شیراز باید برای استفاده مطلوب شهروندان از وقت خود باشد.

در ادامه شهردار منطقه شش شیراز نیز گفت: با بهره‌برداری از پروژه بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه حسینی‌الهاشمی اتصال شهرک‌های شمال غرب شیراز به هسته اصلی شهر و بزرگراه‌ها آسان‌تر می‌شود.

غلام رضا شهریاری اظهار داشت: این پروژه ترافیک محور سپیدان را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه  اجرای این پروژه 18 ماه به طول می‌انجامد اضافه کرد: با بهره‌برداری از پروژه بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی منطقه شش شیراز رشد بسیاری می‌یابد.

شهردار منطقه شش شیراز از افتتاح پروژه‌ها در این منطقه شهرداری خبر داد و ادامه داد: در سال گذشته طی هر سه ماه یا پروژه‌ای به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ آن به زمین زده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تقاطع معالی‌آباد از دو هفته دیگر وارد مرحله تازه‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 9 میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه شش شیراز صورت پذیرفته است

 بلوار 45 متری ادامه بلوار آفرینش در شهرک گلستان تا بزرگراه حسینی‌الهاشمی به مدت 18 ماه و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان و به طول یک‌هزار و 700 متر و با عرض 45 متر توسط شهرداری منطقه شش شیراز و شرکت پارس‌گستر احداث می‌شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان